آراد برندینگ

قیمت پودر استخوان پرنده دامی

قیمت پودر استخوان پرنده دامی

از آنجا که اغلب افراد جامعه از کمبود کلسیم در بدن خود رنج می برند و این کمبود کلسیم در میانسالی و سنین بزرگسالی سبب مشکلاتی چون آرتروز زانو، پوکی استخوان، پوسیدگی استخوان فک، پوسیدگی دندانها و غیره می شود با ما در ادامه همراه باشید تا شما ضمن بررسی کاربردها به قیمت پودر استخوان نیز پرداخته و شما را با آن آشنا سازیم.

قیمت پودر استخوان پرنده دامی

پودر استخوان به منظور انجام ایمپلنت دندان در دندانپزشکی به کار می رود بدین صورت که برای انجام ایمپلنت دندان حتما نیاز است که استخوان فک دارای توان و قدرت کافی برای انجام این کار داشته باشد پوسیدگی استخوان فک و فرسایش استخوان در افراد همه سنینی ممکن است اتفاق بی افتد و در مواقعی که یک دندانپزشک متوجه می شود استخوان فک توانایی لازم را برای انجام ایمپلنت ندارد لازم است که حتما از روش پیوند استخوان استعمال شود. 

پودر استخوان سرشار از منبع غنی از مواد معدنی مورد نیاز برای تامین نیاز غذایی دامها و طیورها می باشد استعمال پودر استخوان در جیره غذایی مصرف زیادی دارد و بصورت کلی می توان بیان نمود که پودر استخوان پس از پودر گوشت از مهم ترین تامین کننده منابع تغذیه ایی برای حیوانات محسوب می شود این محصول علاوه بر تغذیه حیوانات در صنعت دندانپزشکی و جراحیهای پیوند استخوان فک کاربرد زیادی دارد. 

پودر استخوان دامی

از آنجا که امروز بازار خرید و فروش پودر استخوان شیراز داغ و پر رونق است عرضه این محصول در حجم بالا و با کیفیت برای تامین نیاز کلسیم مورد احتیاج دام و طیور بسیار موثر خواهد بود پودر استخوان و پودر گوشت دو محصول تولیدی برای تامین نیاز تغذیه دام و طیور بسیار مطلوب می باشد.

این محصول توسط تولیدکنندگان صنعتی از مواد ضایعاتی گوشتی و استخوانهای دامی از محل کشتارگاه ها، کارخانه های تولید مواد غذایی، قصابیهای مراکز شهری، فروشندگان طیور جمع آوری شده و به کارخانه تولید کننده پودر استخوان و پودر صدف منتقل می شود تا در آنجا با استفاده از دستگاه های فشرده سازی به همراه ترکیب مواد صنعتی دیگر پودر استخوان را تولید نمایند.

قیمت پودر استخوان پرنده دامی

برای نگه داری از پودر استخوان دامی احتیاج به دمای مطلوبی داریم چرا که این محصول بسیار حساس بوده و در شرایط دمایی رطوبتی و نامطلوب براحتی فاسد می شود شهرستان شیراز از مهم ترین مراکز تولید و نمایندگی رسمی فروش پودر استخوان با کیفیت و مرغوب در کشور است که عمده نیاز محصولات کشور را می تواند تامین نماید.

پودر استخوان حاوی مواد معدنی زیادی چون کلسیم، فسفر و پروتئین است که برای رشد بهتر دام، طیور و آبزیان بسیار مفید است و بیشترین خریداران پودر استخوان در کشور پرورش دهندگان دام، طیور و آبزیان می باشند. 

پودر استخوان پرنده

در این قسمت می توان گفت که یکی دیگر از حیواناتی که امروزه از استخوانهای آن پودر کاربردی استخوان را تولید می کنند پرنده ها می باشند. با دانستن خاصیتها و کاربردهای مفید پودر استخوان اگر شما نیز قصد خرید این محصول را دارید می توانید با مراجعه اینترنتی به سایت معتبر مجموعه ما خرید خود را به صورت عمده و فله انجام دهید و از کیفیت و درجه یک بودن محصول خریداری شده اطمینان داشته باشید چرا که مجموعه ما از بهترین روش تولید و دستگاه های به روز دنیا با کمک مهندسین مجرب خود این محصول کاربردی را تولید کرده که شما نیز با یکبار استفاده از آن به کیفیت مطلوب و عالی آن پی خواهید برد.

پودری که با استفاده از استخوانهای حیوانات به دست می آید طبق اصول و استانداردها به خوبی ضدعفونی می شود و هیچ مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی کند، یک روش دیگر که جهت تولید پودر استخوان مناسب می باشد، آلوگرافت نام دارد که در این شیوه ی تولید با استفاده از ترکیبات مصنوعی و پلاستیکی این پودر به دست می آید.

قیمت پودر استخوان پرنده دامی

با توجه به متفاوت بودن نوع ساختار انواع پودر استخوان پرنده، قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است و نمی ‌توان قیمت ثابت و دقیقی را برای آن مشخص نمود، وقتی شما با پزشک خود راجع به این مسئله صحبت می کنید سعی کنید صرف نظر از قیمت به مسئله کیفیت بپردازید و اگر لازم بود اندکی بیشتر هزینه کنید. شما می توانید برای تهیه پودر استخوان از طریق سایتهای معتبر اقدام به خرید کنید خوشبختانه سایت ما در این زمینه می ‌تواند خدمات مفیدی را به شما مشتریان عزیز ارائه کند

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا