آراد برندینگ

با ثروتم مانند ثروتمندان عمل کردم

سعی کنیم زمانی که مبلغ حساب پس انداز ما قابل توجه شد، با کمک آن در راه های مختلف سرمایه گذاری کنیم و به مبلغ آن بیفزاییم. من با سرمایه گذاری و خرج کردن پس انداز خود در تجارت توانستم کسب و کاری نوین راه اندازی کرده و به شهرت و ثروت یکجا برسم.

کیک و کلوچه صادراتی

با تهیه کیک و کلوچه صادراتی، از تفاوت بالایی طعمی و کیفیتی این محصول با نوع معمولی آشنا شده و از مصرف آن لذت خواهید برد.

در سال های اخیر، تمامی تولید کنندگان کیک و کلوچه، صرفا از مواد اولیه مختلف برای طعم دهی تولیدات خود استفاده می کنند و این امر را بیشتر برای تولید محصولات صادراتی در خط تولید جداگانه اعمال می نمایند.

کیک و کلوچه صادراتی از نظر ظاهری و طعمی، تفاوت فاحشی با انواع کیک و کلوچه های معمولی دارا است و این امر مرتبط با مراحل مختلف مهندسی شده ای است که در خط تولید صادراتی به کار می رود.

عموما نوع صادراتی این محصولات در برندهای مختلف و مشهور، به چندین کشور آسیایی عرضه می شود که می توان عراق و سوریه را به عنوان بزرگترین متقاضی این محصول نام برد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (2).jpg

کیک سنتی خانگی

برای خرید کیک سنتی خانگی درجه یک و مرغوب همیشه باید به دنبال خرید تازه ترین نوع آن بود، هر چه این نوع کیک تازه تر باشد طعم بهترین خواهد داشت و از نظر ارزش غذایی در سطح بالایی قرار خواهد گرفت.

تازگی کیک سنتی خانگی را می توان از روی تاریخ تولید تشخیص داد، انواع این محصول از ترکیبات مختلف تهیه شده است.

مشتری هنگام خرید این نوع کیک باید به ترکیبات آن توجه داشته باشد و نوعی از آن را خریداری کند که از نظر ترکیبات مقوی و مغذی تر باشد.

کیک سنتی خانگی از مرغوب ترین نوع کیک محسوب می شود که در طعم های متفاوت تولید می گردد و مشتری می تواند با توجه به ذائقه خود بهترین طعم و نوع آن را خریداری نماید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (2).jpg

کیک و کلوچه رژیمی

قیمت خرید عمده یا تکی کیک و کلوچه رژیمی بر اساس شیوه های تولیدی (سنتی یا صنعتی) متغیر است که نوع مواد اولیه بیشترین تاثیر را در قیمت تمام شده این محصولات دارند.

با توجه به روند افزایشی فروش کیک های رژیمی در بازار داخلی، قیمت هر عدد از این محصولات بین 8 تا 12 هزار تومان متغیر است اما احتمال نوسان و روند افزایشی آنها وجود دارد.

اگر قصد سفارش عمده انواع کلوچه و کیک با طعم های مختلف و ترکیبات طبیعی و بدون شکر را دارید، برای ثبت سفارشات خود با مشاوران فروش ما در تماس باشید و سفارشات خود را ثبت کنید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (2).jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا