آراد برندینگ

مشعل گازی کوره دستی

مشعل گازی کوره دستی

مشعل گازی دستی یکی از قدیمی ترین مشعل تولید شده در ایران می باشد که تولید ، خرید و فروش آن در همه شهر ها بسیار بالا می باشد. تعمیر مشعل های گازی اتمسفر بسیار راحت است و همه قطعات مشعل ها کم هزینه هستند. مشعل های گازی دستی از مکانیزم های خاصی درست شده اند و قابلیت های زیادی برای مصرف کنندگان دارند.

هر گاه شما تصمیم به خرید این محصول گرفتید می توانید سری به سایت آراد برندینگ بزنید و نمونه های مشعل گازی که در آنجا وجود دارند را مشاهده نمایید.

مشعل گازی کوره دستی

ویژگی خاصی که این محصول دارد با توجه به اسمی که دارد قابل حمل می باشد و هر زمانی که شما نیازمند به استفاده از آن شدید با اقدامات ساده ای می تواند مقدمات کار را فراهم نمایید.

درون این محصول قطعه ای تعبیه شده است که گرما و شعله را با فشار به سمت جلو می راند و باعث می شود تا نتیجه ی بهتری حاصل شود. هنگام کار کردن باید نکات ایمنی را رعایت نمایید تا موجب بروز حادثه نشود.

ابعاد و اندازه های مختلفی برای این محصول به کار برده شده است و این موضوع می تواند در بخش تنوع باعث شود تا افراد زیادی علاقه مند به استفاده از آن گردند. شعله ی یکدست و یکنواخت بدون نوسان باعث می شود تا کاری که می خواهید با آن انجام دهید به شیوه ی صحیحی به اتمام برسد و نتیجه ی کار درست درآید.

مشعل گازی کوره

با توجه به تنوع نمونه های موجود کاربردهای مختلفی برای مشعل گازی کوره و اجاق گاز صفحه ای موجود می باشد که هر شخص بنا به نیاز خود می تواند نمونه ی مناسب را انتخاب نماید.

همانطور که اشاره کردیم و از نام آن بر می آید این محصول برای مصارفی استفاده می شود که به نوعی با کوره و مخزن سر و کار دارد.

هر محصولی برای اینکه بتواند به صورت کامل توانایی خود در انجام وظایف را به نمایش بگذارد باید از قطعات مناسبی بهره ببرد که یکی از انجا جنس بدنه می باشد.

مشعل گازی کوره دستی

به دلیل اینکه مشعل به گونه ای طراحی شده است که تولید گرمای مضاعف می کند این نکته باید رعایت شود که بدنه ی خود دستگاه نباید تحت تاثیر قرار بگیرد.

همچنین در رابطه با جنس قطعات باید بگوییم که باید مقاومت بالایی در برابر گرما داشته باشند و تغییر شکل ندهند.

سازگاری قطعات این محصولات با دمای بالا می تواند باعث شود تا دستگاه با سرعت بیشتری به گرمای مورد نظر دست یابد که در مواردی می تواند امتیاز خوبی برای مشعل گازی به شمار آید و هر محصولی که به شیوه ی مناسبی نگهداری شود می تواند از طول عمر بالایی بهره ببرد.

به منظور بهره مندی از فشار مناسب این دستگاه دهانه های مختلفی تولید شده است که بسته به کار خود می توانید از بین آنها نمونه ی مورد نظر را انتخاب نمایید.

با استفاده از دهانه های بزرگتر می توانید محیط بیشتری را تحت تاثیر گرما قرار دهید و این موضوع می تواند به سرعت کار شما بیافزاید.

فروش مشعل گازی

امروزه مشعل گازی دستی یکی از پر فروش ترین سیستم های گرمایشی می باشند که در مارک ها ، مدل ها و قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می شوند.

مشعل های گازی از جدیدترین تکنولوژی ها می باشند که راندمان بالایی برای تولید دارند.

در منطقه هایی که دسترسی به گاز طبیعی می باشد ، از مشعل های گازی استفاده های موثری دارند. سیستم های گرمایشی موتورخانه ها یکی از مهم ترین اجزا مشعل ها می باشند که در ایجاد شعله ها و حرارت ها بسیار موثر هستند.

مشعل های گازی با استفاده از گاز در کنار اکسیژن و جرقه عملکرد بسیار خوبی دارند.

مشعل گازی کوره دستی

سیستم های گرمایشی مشعل ها دارای ظرفیت و توان حرارتی متفاوتی هستند که مزایای مشعل های گازی مانند صدای کم ، مصرف کم ، حرارت بالا می باشد. ظرفیت حرارت دهی مشعل های گازی این سیستم ها به صورت عددی نشان داده می شوند.

قطعه های اصلی مشعل های گاز سوز اعم از:

1. شیر های برقی

2. ترانس های جرقه

3. قطع کردن شیر های دستی

4. رله های کنترلی

5. پخش کردن شعله ها

6. گاز های فیلتر دار

7. تنظیم هوای مشعل ها

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا