آراد برندینگ

خداحافظی با بی پولی و فقر، سلام زندگی

خداحافظی با بی پولی و فقر، سلام زندگی

در مشکلات اجتماعی و اقتصادی بجای اینکه تمام تقصیرها را به گردن این و آن بیندازیم، باید اندکی تامل کنیم، شاید مشکل اصلی خودمان هستیم.

ریل آسانسور هیدرولیک

ما در اینجا قصد داریم تا شما را با نوع ریل آسانسور هیدرولیک و حرارتی آن آشنا کنیم. در این نوع ریل ها به جای زنجیر از مدل حرارتی برای حرکت آسانسور استفاده می شود. در زمان خرید ریل به استاندارد های آن باید حتما دقت کرد زیرا امروزه ریل های تقلبی زیاد شده است. ساخت ریل در صنعت آسانسور نیز به دو روش انجام می پذیرد.

C:\Users\ZeytoonCo\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Elevator-rail-installation-calculations-Elevator-rail-training-and-standards.jpg

زالو طبی

تشخیص زالوها و پرورش نوع طبی آن از اهمیت ویژه ای در طب سنتی برخوردار است و امروزه خرید زالو طبی رواج یافته است. استفاده از زالوی سمی به جای زالوی طبی می تواند باعث مسمومیت شود و حتی اگر میزان مسمومیت بیش از اندازه باشد در مواقعی می تواند خطراتی جانی را هم برای استفاده کننده به همراه داشته باشد. به همین دلیل تشخیص انواع زالوهای طبی از نوع سمی آن نیاز به تخصص و مهارت هایی دارد.

C:\Users\ZeytoonCo\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\7227ada1103d3b4048288c002933f88e.jpg

شومیز زنانه حریر

شومیز های مختلف مانند شومیز زنانه حریر جلو بسته همانطور که از نام آن ها پیدا است هیچ دکمه ای در قسمت جلوی آن ها تعبیه نشده و در قسمت پشت گردن آن ها یک زیپ قرار داده شده است که توسط آن می توان به راحتی شومیز را به تن کرد. شومیز های دکمه داراین نوع از شومیز ها در جلوی خود دارای دکمه می باشند بیشترین طراحی که در دوخت این نوع استفاده شده است در قسمت مچ دست می باشد.

C:\Users\ZeytoonCo\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Capture3333333.jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا