آراد برندینگ

نقشه راه ثروتمند شدن در ایران

نقشه راه ثروتمند شدن در ایران

برای هر کار باید شما نقشه راه یا همان برنامه ای داشته باشید که بتوانید به هدف دلخواه خود برسید.

من به شما نقشه راهی می دهم که بتوانید این مسیر را با اطمینان خاطر بیشتر طی نمایید و زودتر به هدف خود که همان ثروتمند شدن می باشد برسید.

اول اینکه باید با یک فرد باهوش رفیق شوید که شما را پیوسته ارتقا دهد دوم اینکه باید همیشه ورزش نمایید و سوم اینکه همیشه آپدیت باشید.

به عنوان مثال بروز بودن باعث شد تا من دریابم که امروزه تقاضا برای خرید خرما افزایش یافته است زیرا مردم زیادی دچار دیابت شده اند بنابراین باید از قند طبیعی استفاده نمایند.

پس بیایید این محصول را بیشتر بررسی نماییم.

خرما کلوته

خرما کلوته یک خرمای رژیمی ای میباشد برای افرادی که رژیم دارند می توانند در برنامه غذایی خود اضافه کنند، خرما کلوته از نظر ظاهری مانند خرما رطب مضافتی می باشد اما خواصها و فواید آنها متفاوت هستند.

خرما کلوته بافت نرمی دارد و گوشت آن ترد می باشد که می توان به راحتی از آن در میان وعده خود استفاده کرد، این خرما دارای مواد معدنی و سرشار از انواع ویتامینها می باشد.

نگهداری از خرما کلوته در دمای کمتر از 5 درجه سانتی گراد می باشد، بهتر است بعد شستشوی این خرما آن را کاملا خشک کرده و بعد در مراحل بسته بندی قرار بگیرد.

بهتر است بدانید که نخل خرمای کلوته در مناطق جیرفت که در کرمان قرار دارد کاشت می شود، این خرما به دلیل خوش مزه و مقوی بودن طرفدار بسیاری دارد که فروشنده ها به راحتی این خرما را به بازارهای داخلی عرضه می کنند.

نقشه راه ثروتمند شدن در ایران

خرما مجول

خرما مجول تازه مجلسی امروزه در بازار تهران طرفداران زیادی دارد به همین دلیل با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد.

این خرما یکی از بهترین انواع خرما هاست که بزرگ تر، شیرین تر، تیره تر و باکیفیت تر از انواع دیگر بوده، بومی کشور مراکش است و امروزه در ایالات متحده آمریکا، خاورمیانه، آسیای جنوبی و آفریقا پرورش داده می شود. خرمای مجول غالبا خشک می شود تا نرم تر و شیرین تر باقی بماند.

این خرما دارای کالری بالایی است اما پر از مواد مغذی و آنتی اکسیدان هاست که باعث بهبود هضم غذا و سلامت قلب می شوند.

فواید دارویی و درمانی خرمای مجول برای سلامتی بسیار زیاد می باشد: قند خون و دیابت یک مطالعه کوچک نشان داده که خرمای مجول دارای شاخص گلیسمی پایین (GI) است و پس از مصرف باعث افزایش قند خون در افراد دیابتی نمی شود.

نقشه راه ثروتمند شدن در ایران

خرما مضافتی

یکی از قدیمی ترین محصولات در جهان که خواص بسیاری هم دارد خرما مضافتی می باشد که از انواع مختلفی مانند پیارم، مضافتی، برحی، کبکاب و غیره تشکیل می شود که در برندهای گوناگونی مثل رمضانی ساغر خرید و فروش می شود.

خرما تقریبا از پوستی نازک تشکیل شده است که دارای طعمی شیرین می باشد که آنها در درختانی تنومند به نام نخل به صورت خوشه ای رشد می کنند.

خرما مضافتی که یکی از انواع خرما می باشد دارای پوستی صاف و براق است و بهترین خرما در انواع خرماها می باشد و پوست روی آن به آسانی قابل جدا شدن است و به خرما مضافتی خرمای رطب هم گفته می شود.

خواص خرما مضافتی: مناسب برای افرادی که دیابت و باردار هستند، انواع ویتامینها را برخوردار است، مناسب برای کاهش وزن، تقویت رشد مو و انرژی زا می باشد، یبوست را درمان می کند.

نقشه راه ثروتمند شدن در ایران

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا