آراد برندینگ

کسب و کار خودم را با این روش ساختم

کسب و کار خودم را با این روش ساختم

من سعی کردم کاری را شروع کنم که مردم عادی به آن نیاز دارند و با وارد شدن به حوزه زغال اخته قرمز به رشد اقتصادی خوبی دست یافتم که کمک به خانواده ام کردم.

زغال فشرده

شکل ظاهری زغال فشرده به صورت مکعب های چهار یا شش ضلعی است که حفره ای درون آن ها وجود دارد که وجود این حفره به نوبه خود دارای فلسفه ای است و باعث می شود که میزان اکسیژن رسانی به سراسر زغال بیشتر شده و در نهایت سوختن بالاتر رود و میزان حرارت دهی آن بیشتر می شود به همین دلیل برای سوخت درون شومینه که میزان سوخت بیشتری نیاز دارد مناسب می باشد، یکی دیگر از ویژگی های بارز این محصول عدم بو و دود دهی می باشد.

این زغال به دلیل خصوصیات ویژه ای که دارد بین عموم مردم شهرت یافته است و یکی از بهترین و باکیفیت ترین نوع سوخت به حساب می آید که اصولا از آن جهت تهیه سوخت قلیون، شومینه و… بهره می گیرند.

کسب و کار خودم را با این روش ساختم

زغال چینی

تهیه زغال چینی از موادی مانند گیاه بامبو، ریشه ها، ساقه و شاخه ها تولید می شود که در نتیجه از زغال چوب بریکت بامبو از کربن کردن بقایای بامبو، مانند گرد و غبار بامبو یا پودر اره و فشرده کردن آن به ماننده چوب یا توده تولید می شود.
برای تولید زغال چوب بامبو از طریق دو مرحله تجهیزات در کربن سازی مورد استفاده قرار می گیرد که یک فرآیند مکانیکی و یک فرایند کوره آجر پزی می باشد.
در مراحل تولید زغال چینی برش خورده، مواد اولیه آن را می توان به پودر زغال چوب، پوسته گردو و خاک اره اشاره کرد که برای تولید این محصول که با حرارت و فشار قالب گیری شده و با قرار دادن این قالبها در کوره به زغال فشرده تولید می شود.

کسب و کار خودم را با این روش ساختم

زغال چینی درجه یک

زغال چینی درجه یک یکی از اختراعات بشر می‌باشد که تا حد قابل توجهی نیاز آنها را برطرف کرده است و نزدیک به ده سال می باشد که زغال چینی به ایران وارد شده است.
استفاده از آن در میان افراد مختلف با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شده است درگذشته معمولاً چوبها را می سوزاندند و طی فرآیندی آنها را به ذغال چوب تبدیل می کردند که برای مصارف گوناگون از آنها استفاده می کردند.
امروزه به سبب صرفه جویی و کاربرد مواد دیگر و جلوگیری از قطع درختان تولیدکنندگان بر آن بر آمدند که معمولا مربعی شکل هستند و در میان آن حفره ی گردی وجود دارد که شکل آن نشان دهنده ی نوع آن می باشد.

کسب و کار خودم را با این روش ساختم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا