آراد برندینگ

چگونه با افزایش خلاقیت در تجارت موفق شویم

چگونه با افزایش خلاقیت در تجارت موفق شویم

خلاقیت یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در تجارت مان است و بهترین راهی است که می‌توانیم همراه با کار مداوم در سریع‌ترین زمان ممکن به اهداف خود دست یابیم. به یاد داشته باشیم گاهی داشتن تنها یک ایده می‌تواند منجر به ثروت‌آفرینی شود. و با فعالیت در حوزه کسب و کار تولید انواع دولومیت در تجارت موفق شویم و اکنون تصور کنید با انتخاب محصولات دولومیت زیر در تجارت به موفقیت برسید.

دولومیت خام

همچنین دولومیت خام را به اشکال کوچکتری خرد می نمایند و در زیر مسیرهای طولانی راه آهن و معادن مخصوص ذغال و تونل و راهروهای تخلیه ی آب و فاضلاب استفاده می نمایند و دولومیتهایی که در داخل اکثر آکواریومها مورد استفاده قرار می گیرند.

برای کنترل و تنظیم میزان اسیدیته ی آب بسیار پرکاربرد می باشند به علاوه از دولومیتها به عنوان یک ماده ی کاتالیزگر جهت نابود کردن قیر در دمای بسیار زیاد استفاده می شود.

دولومیتها در صورتی که در معرض میزان بالایی از فشار و گرما قرار بگیرند مجددا تبلور پیدا می کنند و درنتیجه سایز بلورهای تشکیل شده در این دولومیتها افزایش پیدا می کند و سنگ دولومیت از نظر ظاهری مانند کریستال می شود.

کارخانجات تولید دولومیت خام با فروش ارزان دولومیت خام سیاه با متقاضیان فراوانی روبرو می باشند. گاهی اوقات میزان تقاضا برای این محصول به قدری فراوان می باشد که پاسخگوی نیاز مشتریان نمی باشد. از این رو به فکر راه اندازی واحدهای بیشتر برای تولید انبوه دولومیت و سایر فرآورده های آن هستند.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

دولومیت سپاهان

دولومیت سپاهان از جمله موادی که برای رشد بیشتر گیاهان در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد دولومیت می باشد که در کشاورزی نقش عمده ای دارد و به تامین کلسیم در آن کمک می کند ولی آن چه که باعث تفاوت آن با آهکهای دیگر می شود.

منیزیم موجود در آن می باشد که اسید موجود در خاک را کاهش می دهد باعث نرمی خاک می شود و به رشد بهتر گیاهان کمک می کند و لازم به ذکر است که از این ماده در صنایع دامی به عنوان یک افزودنی در خوراک دام استفاده می شود.

برای هنگامی که این ماده در برابر گرما قرار می گیرد واکنش آن مانند سنگ آهک می شود و در اثر این واکنش کریستالی می شود.

شاید برای شما این سوال ایجاد شود که چرا از آهک در صنعت کشاورزی استفاده می کنند؟ و در پاسخ باید به شما بگوییم که Ph خاک با استفاده از آهک زیاد می شود.

بستر مناسبی جهت رشد گیاهان ایجاد می شود و به برقراری تعادل و تحمل گیاهان در دوران خشکسالی و بارندگی زیاد نقش به سزایی را ایفا می کند.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

دولومیت سیاه

دولومیت سیاه حاصل از سنگهای دولومیت یک نوع پودر آهکی می باشد و کارخانه دولومیت خام سیاه این محصول را همه روزه تولید می نماید و برای مصارف مختلفی به کار می برد.

همچنین با به کارگیری خط تولید این محصول به کمک ابزارهای قدرتمند سپراتور، پودر دولومیت و دولومیت خام سیاه را با بالاترین کیفیت تولید می نماید و سپس به بازار عرضه می کنند.

این کارخانه ها با تولید انبوه و صادرات آن به کشورهای خارجی، دولومیتهای مورد نیاز آنها را برای کاربرد در صنایع کاشی و لعاب سازی، ذوب آهن، شیشه سازی و فولاد تامین می نماید.

دولومیتها معمولا مواد مورد نیاز اولیه ی آجر نسوز و انواع سنگها را در کارخانجات سرامیک سازی و سیمان، کارخانجات ساخت شیشه و انجام تزئینات آن تولید می نمایند. از آنجایی که دولومیتها دارای استحکام فراوانی می باشند.

برای تولید بتن کاربرد فراوانی دارند و برخی از مدلهای سنگهای ظریف دولومیتی به دلیلی دارا بودن ظرافتهایی خاص به عنوان یک سنگ معروف زینتی قابل استفاده می باشد همچنین در صنعت گسترده ی داروسازی از این دولومیتها استفاده ی بسیاری می کنند.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا