آراد برندینگ

میلیاردر شدن آرزویی بود که با انجیر به خاطره تبدیل شد

میلیاردر شدن آرزویی بود که با انجیر به خاطره تبدیل شد

در درون همه ی ما آرزو های بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است به حسرت تبدیل شده باشد اما من تمام تلاش خود را انجام دادم تا ثروتمند شدنم به حسرت تبدیل نشود و در راستای رسیدن به این خواسته ی خود تلاش کردم. در نهایت با ورود به حوزه انجیر توانستم کسب و کار خود را رونق بدهم و میلیاردر شوم.

انجیر استهبان

انجیر انواع متفاوتی دارد و بر خلاف تصور عموم فقط یک درخت میوه نیست. جالب است بدانید سرده انجیر استهبان دارای بیش از ۶۰۰ گونه متفاوت است. اغلب گونه های انجیر وحشی یا زینتی هستند. درخت کاتوچو یا همان فیکوس الاستیکا یکی از انواع درخت های انجیر است که هم به صورت صنعتی استفاده می شود هم به صورت زینتی.

فیکوس کاریکا ، فیکوس پالماتا و فیکوس پودوکاریکا از انواع درخت های انجیری هستند که برای میوه کاشته می شوند. درخت فیکوس کاریکا همان درخت شناخته انجیر برای عموم مردم است که میوه های آن را در میوه فروشی ها مشاهده می کنید.

انجیر در دسته بندی میوه های مناطق نیمه گرمسیری طبقه بندی می شود. جالب است بدانید که بزرگترین انجیرستان جهان که به صورت دیم آبیاری می شود در شهرستان استهبان قرار گرفته است. این شهرستان از شهرهای استان فارس می باشد.

میلیاردر شدن آرزویی بود که با انجیر به خاطره تبدیل شد

انجیر تازه

مصرف انجیر تازه به دلیل وجود فیبر غنی برای سلامت دستگاه گوارش توصیه می شود و اگر هر روز صبح یک انجیر تازه یا حتی خشک شده مصرف کنید باعث می شود مشکلاتی مثل یبوست برای شما پیش نیاید ، ضمن اینکه به سلامت دستگاه گوارش نیز کمک می کند.

انجیر در طب سنتی به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی شناخته می شود. انجیر حاوی مقادیر غنی از اسیدهای چرب امگا ۳ است که این اسیدها می توانند باعث رطوبت پوست شوند و مشکلاتی مثل خشکی پوست ، ترکی خوردکی پوست و لب ها را رفع کنند.

یکی از خاصیت های انجیر برای قلب این است که سطح تری گلیسرید را در خون کاهش می دهد ، ضمن اینکه انجیر حاوی مقادیر مناسبی از اسیدهای چرب امگا ۳ ، امگا ۶ و فنل ها می باشد که به پیشگیری و کاهش ابتلا به بیماری های قلبی کمک شایانی می کنند.

انجیر حاوی مقادیر غنی از ویتامین C است که این ویتامین می تواند باعث درخشان تر و روشن تر شدن پوست شود. برای سفید تر شدن پوست باید پوره انجیر را به همراه مقداری پودر جو دوسر ، پودر زنجبیل خشک شده و ۴ قطره روغن ترنج مخلوط کنید و به صورت ماسک روی پوست صورت قرار دهید.

میلیاردر شدن آرزویی بود که با انجیر به خاطره تبدیل شد

انجیر چیست

سوالی که این روز ها فکر بسیاری از میوه دوستان را به خود مشغول کرده است این می باشد که انجیر چیست و دارای چه مواد معدنی می باشد. انجیر از فیبر بالایی برخوردار است و جالب است بدانید که تقریبا هر ۳ انجیر حدود ۵ گرم فیبر دارند. غلظت بالای فیبر موجود در انجیر پس از مصرف باعث می شود که عملکرد دستگاه گوارش و مخصوصا روده ها منظم تر شود و به همین جهت از یبوست جلوگیری می کند.

نکته دیگر در مورد فیبر موجود در انجیر این است که این فیبر باعث افزایش حجم مدفوع می شود و ضمن اینکه از یبوست جلوگیری می کند می تواند مشکلاتی مانند اسهال را نیز از بین برود و در نهایت باعث عملکرد بهتر دستگاه گوارش شود.

میلیاردر شدن آرزویی بود که با انجیر به خاطره تبدیل شد

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا