آراد برندینگ

ثروتی عظیم در حبه های سیر

ثروتی عظیم در حبه های سیر

همه آدم ها کارهایی را امتحان کردند و در مواردی به موفقیت رسیدند و در مواردی شده که نتیجه برایشان مطلوب نبوده است من هم بعد از امتحان چند کار تصمیم گرفتم که یک کسب و کاری راه اندازی کنم و شروع تازه ای داشته باشم من با پیدا کردن یک محصول عالی و شروع کارم با محصول سیر توانستم به نتیجه ای که می خواستم برسم و لذت موفقیت و رسیدن به ثروت را بچشم اگر علاقمند هستید که شما هم تغییراتی در کسب و کار خود داشته باشید و با خاصیت های این محصول آشنا شوید با ما همراه باشید.

سیر سیاه

خواص سیر سیاه برای کبد چرب بسیار عالی و فراوان بوده و معجزه بسیار خوبی برای کبد چرب و بدن به حساب می‌آید آنتی اکسیدان های بسیار بیشتر و فراوان تری داخل بافت سیر سیاه وجود دارد که آنها را برای بیماری کبد چرب به مناسب و تاثیرگذار کرده است.

به خاطر همین بهتر است افرادی که به کبد چرب مبتلا هستند از خاصیت ها و فایده های سیر سیاه استفاده کنند تا کبد آنها درمان شده و سلامتی خود را به دست آورند.

چون چربی موجود در کبد باعث التهاب آن شده و آن را زخم میکند و ممکن است مشکلات بیشتری هم در بدن ایجاد شود که هر چه سریع‌تر باید با سیر سیاه درمان گردد.

ثروتی عظیم در حبه های سیر

سیر شور

فروش ویژه سیر شور با بالاترین کیفیت، هرساله از اوایل تیرماه شروع می شود و تا اواخر آذرماه ادامه دارد و در استان همدان انواع سیر خشک سفید و سیرقرمز کشت می شود.

و هکتارهای زیادی از زمین های کشاورزی مخصوص کشت سیر هستند. سیر از جمله محصولاتی است که به آب زیاد نیازی ندارد و سیر کشت شده در مناطق کوهستانی عطر و طعم بهتری نسبت به مناطق شمالی و مرطوب کشور دارد.

در مناطق شمالی و جنوبی کشورمان در اکثر غذاهایشان از سیر استفاده می کنند و همین امر باعث می شود غذاهایشان عطر و طعم خیلی بهتری داشته باشد و برخی از کشورها مثل اندونزی و روسیه نیز طرفدار غذاهای پرسیر و تند می باشند که باعث شده اند هرساله مقادیر زیادی از سیر همدان به این کشورها ارسال گردد.

ثروتی عظیم در حبه های سیر

سیر ترشی

هرساله مقادیر زیادی از سیر ترشی به کشورهای ترکیه، روسیه، اندونزی، ازبکستان که خواهان سیر سوپر و درجه یک هستند صادرمی گردد. این کشورها به دلیل سخت پسند بودن در مرز محصول را مورد آزمایش قرار می دهند و اگر از نظر آفت و یا قارچ و یا جوانه دهی سیر مورد تایید آزمایش گران قرار گرفت اجازه عبور محصول مورد نظر را به کشورشان می دهند.

کشورهایی نظیر عراق و پاکستان و افغانستان خواهان سیر درجه 2 هستند و این سیر هم از لحاظ کیفیت و هم از نظر قیمت در سطح پایین تری نسبت به سیر درجه یک می باشد.

ثروتی عظیم در حبه های سیر

.

.

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا