آراد برندینگ

کمتر از یک سال در سیلی از ثروت قرار گرفتم!

کمتر از یک سال در سیلی از ثروت قرار گرفتم!

با تلاش های بی وقفه و استمرار در مسیر اصولی توانستم ثروتم را به مرور افزایش دهم و تمام نیازهای مالی خود را برآورده سازم. در ادامه مطلب قصد دارم تا شما را با این حوزه سودمند که توانست مرا در جمع ثروتمندان قرار دهد آشنا کنم. فعالیت در حوزه انواع کالای خواب از جمله بالش می تواند شما را نیز همانند من به موفقیت و رفاه مالی برساند.

بالش پر قو

وسیله ای از کالای خواب که آن نیز اهمیت زیادی دارد بالش پر قو هستند، بالش نیز برای یک استراحت کامل در فرد تاثیر زیادی دارد بالشی که استفاده می کنیم باید استاندارد باشد.

زیرا در غیر این صورت باعث بروز بیماری های بسیاری می شود بالش مناسب بالشی است که نه خیلی سفت باشد نه خیلی نرم که سر در آن فرو رود بالش مناسب و استاندارد باعث می شود که ما خواب راحتی داشته باشیم.

روتختی هم که همانطور که از اسمش مشخص می باشد بر روی تخت خواب قرار می گیرد که گاه جنبه ی تزیینی دارد و گاه افراد از آن به عنوان پتو هم استفاده می کنند و بر روی خود می اندازند و این محصولات در طرح ها و مدل ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-18T191747.262.jpg

بالش لوله ای

از آنجا که بالش لوله ای طبق مد روز طراحی می شوند سعی کنید از طرحهای مدرن با الگوهای انتزاعی و رنگ‌بندی شده پر جنب و جوش استفاده کنید.

برخی از این بالشها که از آبرنگ الهام گرفته اند همانند یک اثر هنری در اتاق شما خود نمایی می کنند. پس می توانید الگوهای مورد علاقه خود را بررسی و سپس انتخاب کنید.

چرا که تنوع الگوی بالایی دارند، از راه راه و چهارخانه گرفته تا طرحهای هندسی مدرن، اگر ظاهری ساده اما جالب را دوست دارید می توانید یک بالش کلاسیک با رنگ جامد به مبلمان خود اضافه کنید.

ترکیب بافتها بالشهای لوله ایی به دکوراسیون شما چیزی بیش از رنگ اضافه می کنند از جمله اینکه می توانند سبب اضافه شدن بافت بشوند. بالشهایی با جنس مخملی به مبلمان لطافتی قابل توجه می بخشند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-18T192019.937.jpg

بالش طبی

این بالش طبی طراحی ارگونومیکی که دارد باعث می شود سر و گردن به خوبی روی بالش در یک راستا قرار بگیرد و قوسی که در وسط بالش طراحی شده کمک می کند تا سر به اندازه مورد نیاز در بالش فرو رود.

خواب کافی و مناسب یکی از مهم ترین عوامل سلامتی هر انسانی است که موجب نشاط ما در طول روز می باشد.

خستگی یا بد خواب شدن در زمان خواب باعث کلافگی و خستگی شده و راندمان کاری و فعالیت های روزانه ما را تحت شعاع قرار می دهد.

یکی از عواملی که باعث بد خوابی می شود، بالش نامناسب است! بخصوص برای افرادی که دچار آرتروز و یا دیسک گردن می باشند.

بالش طبی آلمانی به خصوص برندی مانند دانلو پیلو از لاتکس طبیعی ساخته شده است که با محیط سازگار است.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-18T193415.397.jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا