آراد برندینگ

با کار در حوزه پوشاک تبدیل به میلیاردری خودساخته شدم

باید بدانید که مسیر رشد و شکوفایی در حرفه ‌تان چیست و تلاشتان را به کار بگیرید تا از مسیرهای درست به حرکت درآیید.

بسیاری از افراد تلاش بسیاری دارند اما چون در مسیر درستی نیستند به سودی که باید، نخواهند رسید. من به توصیه استادم وارد حوزه پر سود پوشاک شدم و خیلی سریع کسب و کارم گسترش پیدا کرد و به سود بالایی رسیدم در ادامه به چند مورد از پر طرفدار ترین لباس مجلسی ها می پردازیم.

مدل لباس با پارچه کرپ مازراتی

بافت این پارچه دارای ضخامت قابل قبولی می باشد، که برای دوخت مدل لباس با پارچه کرپ مازراتی و شومیز بسیار پر طرفدار می باشد. دوخت این پارچه برای مدل لباس های ساده بسیار راحت است و نیاز به مهارت خاصی ندارد. بافت این پارچه به دلیل ضخامتی که دارد برای فصل زمستان بسیار مناسب است و می توان برای دوخت انواع لباس از جمله کت و دامن، کت و شلوار و مانتو و شلوار گزینه مناسبی می باشد. پارچه کرپ مازراتی با کیفیت دارای سطحی نا صاف و با دانه های ریز می باشد. این پارچه مقاوت خوبی در برابر شستشو دارد و بدون آب رفت است؛ همچنین رنگ و بافت آن دچار تغییر نمی شود. این محصول در طرح و رنگ های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند، که با توجه به سلیقه خود می توانید آن را خریداری کنید. علت استفاده زیاد از این محصول ضد چروک بودن و خوش دوخت بودن آن است. بنابراین برای دوخت لباس های مجلسی نیز مورد استفاده خیاط ها قرار می گیرد. از این مدل پارچه برای دوخت انواع مدل لباس ها، با هر استایلی که دارید می توانید استفاده کنید. برای سفارش پارچه کرپ مازراتی می توانید، به سایت ما مراجعه کنید و خریدتان را با قیمت بسیار مناسب ثبت کنید.

.

با کار در حوزه پوشاک تبدیل به میلیاردری خودساخته شدم

مدل لباس مجلسی ساده و شیک زنانه

در بازار محصولات پوشاک انواع مدل لباس مجلسی ساده و شیک زنانه، به صورت ساده و طرح دار موجود است که در کیفیتها و رنگهای گوناگون تولید شده تا پاسخ گوی تمامی سلایق باشد.

لباس مجلسی زنانه در انواع مختلفی چون آستین دار و بدون آستین، آستین دار دور دوزی شده، لباس اورآل، لباس اورآل آستین پفی، لباس مجلسی سرهمی، لباس مجلسی چین دار، لباس عروسکی ساده و پولکدار، مجلسی آستین دار عروسکی، لباس راسته دار و انواع دیگر موجود است تا تمامی سلیقه ها را پوشش دهد.

.

با کار در حوزه پوشاک تبدیل به میلیاردری خودساخته شدم

مدل لباس مجلسی حریر شیشه ای

برای دوخت انواع مدل لباس مجلسی حریر شیشه ای می توان از انواع پارچه در کیفیتی خوب و مطلوب استفاده نمود و پارچه حریر شیشه ای شاین دار مجلسی نیز در همین دسته از پارچه ها دسته بندی می شود.

معمولا بانوان برای دوخت لباس‌ مجلسی انتخابهای بسیار زیادی دارند، زیرا نمونه این گونه پارچه در بازار به فراوانی موجود می باشد.

اما پارچه حریر شیشه ای به صورت خاص برای دوخت لباس مجلسی زنانه و حتی لباس شب بسیار مناسب می باشد، زیرا سطح این پارچه کاملا براق و شفاف است و تمام عزیزان می توان از نمونه های ساده، گلدار، طرحدار یا شاین دار این پارچه برای دوخت انواع لباس استفاده نمایند.

.

با کار در حوزه پوشاک تبدیل به میلیاردری خودساخته شدم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا