آراد برندینگ

حشره کش تکنیک طلایی من برای ثروت بود

هر کس برای رسیدن به ثروت راه و روش خود را دارد اما راه مشترک تمام افراد ثروتمند ورود به حوزه تجارت است من وارد دنیای تجارت شدم و برای شروع به کار محصول بی رقیبی چون حشره کش را انتخاب کردم و با آن توانستم به ثروت برسم و از حشره کش به غنوان تکنیک طلایی و مختص به خود برای به دست اوردن ثروت استفاده کردم.

حشره کش قرصی

استفاده از حشره کش قرصی محصولی ایمن و کاربردی با قیمت فوق العاده برای دفع حشرات و برخورداری از لذت خوابی آرام می باشد.

حشره کش قرصی دستگاهی برای دفع حشرات می باشد که برای استفاده از آن قرص را درون دستگاه قرار می دهند و قرص با گرمای دستگاه موجب دفع حشرات می شود.

این وسیله در مواقع گرم سال که پشه ها و حشرات مختلف بیشتر وجود دارند کاربرد بیشتری دارد و با تاثیر بر سیستم عصبی حشرات موجب مرگ این حشرات می شود.

این محصولات در انواع برقی و شارژی تولید شده اند.

این وسیله را می توان بدون استفاده از سیم روشن کرد و وسیله ای کم مصرف بوده و برای انواع پریزهای عمودی و افقی قابلیت چرخیدن دارد.

زمانی که قرص را در دستگاه قرار می دهید پس از چند دقیقه اثربخشی آن آغاز می شود و هنگامی که رنگ قرص سفید شد باید آن را عوض کرد.

حشره کش تکنیک طلایی من برای ثروت بود

حشره کش شارژی

معمولا نوع برند، ابعاد، جنس بدنه و مدت زمان کارکرد این محصول به گونه ای است که بر روی قیمت این محصول تاثیر می گذارد؛ قیمت حشره کش شارژی از 170 تا 250 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

زیرا هر چه برند حشره کش شارژی معتبر باشد، کیفیت محصول بالاتر است و هر چه مدت زمان کارکرد حشره کش شارژی بیشتر باشد این محصول گران تر است.

البته مدل های حشره کش راکتی که با تکان دادن در هوا حشرات موذی را نابود می کند در مقایسه با سایر مدل های حشره کش شارژی قیمت کمتری دارد.

چنانچه نیازمند اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش انواع حشره کش های شارژی هستید می توانید با مشاوران سایت ما تماس حاصل بفرمایید.

حشره کش تکنیک طلایی من برای ثروت بود

حشره کش فاتح

قیمت حشره کش فاتح از سوی شرکت سازنده بر روی جعبه محصول درج می شود و بسته به درصد غلظت و حجم و نوع حشره ای که بر آن تاثیر دارد با دیگر انواع محصولات این شرکت متفاوت است.

انواع این محصول حشره کش در بازه قیمتی بین 450,000 تا 500,000 ریال در بازار به فروش می رسد.

تهیه این نوع حشره کش برای مکان هایی مثل مزارع کشاورزی، فروشگاه ها، بیمارستان ها، ایستگاه های مترو، راه آهن، فرودگاه، نانوایی، کارخانجات و مراکز پرورش دام توصیه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید و فروش محصولات حشره کش فاتح می توانید با کارشناسان سایت ما از طریق راه های ارتباطی زیر تماس حاصل کنید.

حشره کش تکنیک طلایی من برای ثروت بود

.

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا