رپورتاژ آگهی

با چه سایتی در حوزه طراحی گرافیک کار کنیم؟

با چه سایتی در حوزه طراحی گرافیک کار کنیم؟

انتخاب یک وب سایت عالی برای سپردن کارهای گرافیکی شما کار بسیار سخت و دشواری است . به این دلیل که اون وب سایت باید در کنار قیمت های پایین بهترین کیفیت و خدمات را ارائه دهد. به طور مثلا اگر قصد داشته باشید سفارش طراحی بنر گیف ثبت کنید نیاز هست وب سایت مورد نظر شما در حوزه طراحی بنر گیف فعالیت داشته باشد . قیمت طراحی بنر گیف بسیار مهم می باشد زیرا خیلی از سایت ها قیمت بسیار بالایی را مد نظر گرفته اند که دقیقا همون کیفیت را وب سایت های دیگر با قیمت پایین تر ارائه میدهند. پس حتما به قیمت و کیفیت توجه بسیار زیادی داشته باشید. میخوام اصول یک وب سایت عالی طراحی گرافیک را برای شما عزیزان شرح دهیم.

.

خدماتی که هر وب سایت طراحی امور گرافیکی باید ارائه بده

طراحی بنر

میتوان گفت به طراحی بنر متحرک یا همان طراحی بنر گیف گفته میشود . بنر گیف به بنر هایی می گویند که از تصاویر ، ترنزیشن و متن در آن ها استفاده میشود که جلوه بسیار زیبا و خوبی دارند

.

با چه سایتی در حوزه طراحی گرافیک کار کنیم؟

طراحی بنر شبکه های اجتماعی

بنر انواع بنر هایی که در شبکه های اجتماعی استفاده میشود میگویند .

طراحی بنر اینستاگرام

به بنر های پست ثابت اینستاگرام برای تبلیغات یا فروش محصولات گفته میشود . این بنر ها هرچه زیبا تر و شیک تر باشند میتوانند بازدهی بالا تری داشته باشند.

طراحی بنر تلگرام

به بنر های تبلیغاتی ای که در تلگرام استفاده میشود میگویند . میتوان شاره کرد به تمامی خدمات گرافیکی که در تلگرام مورد نیاز هست .

طراحی بنر سایت

بنر سایت خدماتی نظیر طراحی هدر وب سایت ، طراحی لوگو وب سایت و خدمات طراحی دیگر وب سایت را می گویند

طراحی رابط کاربری

یک وب سایت خوب در کنار مطالب ، محتوای عالی ، سئوی خوب نیاز به یک رابط کاربری شیک و کاملا مخاطب پسند دارد که توصیه ما به شما این هست که یک رابط کاربری شیک را بسپارید تا برایتان طراحی کنند .

.

به چه نکاتی برای انتخاب یک وب سایت طراحی گرافیک دقت کنیم؟

تحویل فوری

یعنی اینکه زمانی که شما سفارش خود را ثبت کردید در کم ترین زمان ممکن سفارش شما را انجام دهند و برای بررسی برای شما بفرستند . معمولی بازی زمانی 1 الی 2 روز کاری می باشد.

قیمت مناسب

تنها هدف شما نباید کیفیت کارشون باشد بلکه قیمت پایین هم میتواند در انتخاب یک وب سایت مورد تایید باشد . البته قیمت پایین در کنار کیفیت منظور بنده هست

تضمین کیفیت

هر وب سایتی وظیفه دارد کیفیت سفارش شما را تضمین کند و حتما به این نکته توجه فرمایید

ویرایش رایگان

معمولا بعد از تحویل سفارش به مشتری شاید یک سری ویرایشات جزئی باشد تا طرح مورد نظر کاملا مورد تایید کارفرما باشد و وب سایتی که طراحی شما را انجام میدهد حداکثر 3 بار باید ویرایشات شما را به صورت رایگان روی طرح انجام شده اعمال کند.

.

مشتریان اون وب سایت

برای اینکه خیال شما از وب سایت مد نظرتون راحت باشد میتوانید بررسی کنید که با چه سایت هایی کار کرده اند . شاید بگویید این چرا مهمه زیرا اگر اون وب سایت کاربلد باشد سایت های معتبر سفارش خودشون رو به اون ها سپردند .

.

نماد اعتماد

به نماد هایی میگویند که باید هر وب سایت برای جلب اعتماد مشتری خود دریافت کرده باشد و اگر وب سایتی اینماد و ساماندهی داشته باشد کاملا وب سایت معتبری هست زیرا اگر شما روی هر نماد کلیک کنید اطلاعات مورد نظر مالک اون وب سایت به همراه آدرس و شماره تلفن برای شما نمایش داده میشود. در کنار همه این ها شما میتوانید شکایتی اگر دارد نیز به اینماد یا ساماندهی بفرستید تا آن ها با وب سایت متخلف به صورت قانونی برخورد کنند.

.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش باید به نکات خیلی مهمی از جمله : نمونه کار عالی ، قیمت مناسب و پشتیبانی عالی توجه کنید . سفارش طراحی بنر را میتوانید به گرافیک آرا ، محتوا نویس ، آی بنر و بنر دیزاین بسپارید.

.

نتیجه گیری

تمامی نکات بالا برای این بود که شما کارفرمای عزیز بتوانید به سادگی با یک وب سایت عالی و مورد اعتماد کار کنید تا هیچ گونه مشکلی از بابت نا رضایتی شما وجود نداشته باشد. وب سایت گرافیک آرا،محتوا نویس،بنر دیزاین و آی بنر تمامی نکاتی که در بالا ذکر کردیم را در خود دارند و شما به سادگی میتوانید با این وب سایت ها کار کنید.

.

4.8/5 - (6 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا