رپورتاژ آگهی

آموزش برگرداندن پیج دسیبل شده در اینستاگرام

.

آموزش برگرداندن پیج دسیبل شده در اینستاگرام

آموزش برگرداندن پیج دسیبل شده در اینستاگرام

وجود پیج دسیبل در اینستاگرام یک تجربه ناخوشایند برای کاربران می‌باشد. این اتفاق ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد، از جمله نقض قوانین و مقررات اینستاگرام یا شکایات کاربران. در این مقاله، به شما نحوه بازگرداندن پیج دسیبل شده در اینستاگرام را به صورت جامع آموزش می‌دهیم.

اگر جز طرفداران اصلی اینستاگرام هستید و کاربر ثابت آن هستید، با یک سری مشکلات ناشی از آن مواجه شده اید ، از جمله این مشکلات دسیبل شدن اینستاگرام است، که برای برگرداندن پیج دسیبل شده اینستاگرام یک سری روش های وجود دارد.

از جمله سیاست های اینستاگرام که امروزه بسیار قابل دید است غیر فعال کردن پیج های فیک می باشد، گروه متا فالوور قصد دارد تا روش هایی برای برگرداندن پیج دسیبل شده در اختیار شما قرار دهد .

مروری بر دلایل ممکن برای دسیبل شدن پیج

پیج اینستاگرام شما ممکن است به دلیل موارد زیر دسیبل شده باشد

نقض قوانین اینستاگرام

نقض قوانین و مقررات اینستاگرام می‌تواند به دسیبل شدن پیج شما منجر شود. این ممکن است شامل انتشار محتوای نامناسب، تبلیغات غیرمجاز یا موارد دیگر باشد.

شکایات کاربران

شکایات از سوی کاربران دیگر نیز می‌توانند به دسیبل شدن پیج شما منجر شوند. این شکایات معمولاً مرتبط با محتوا یا رفتار نامناسب پیج شما هستند.

بازگردانی پیج دسیبل شده

روش های بازگردانی

برای بازگردان پیج دسیبل شده روش های مختلفی وجود دارد که بسته به نوع خود متفاوت هستند، ما به آموزش آنها می پردازیم

1_ تایید هویت به وسیله مدارک شناسایی و سایت بازگردانی پیج اینستاگرام

گاهی اوقات در شرایطی ممکن است اینستاگرام شمارا به عنوان پیج فیک شناسایی بکند یا اگر افراد زیادی شمارا مسدود کنند شما به عنوان پیج فیک شناخته می شوید به عبارتی اینستاگرام اکانت شما را غیر واقعی شناسایی میکند.

اگر پیج شما به عنوان اکانت غیر واقعی شناخته شود یکی از راه های اساسی برای بازگرداندن آن باید از مدارک شناسایی به ویژه پاسپورت استفاده کنید .

برای اینکار مراحل زیر را طی کنید :

ابزار تغییر IP رو روشن کنید.

در این مرحله وارد سایت اینستاگرام شوید.

در پنجره باز شده گزینه yes را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده قسمت هایی برای نوشتن نام و نام خانوادگی، نام کاربری ،نام کشور،ایمیل وجود دارد آنها را پر کنید،نکته مهم در این قسمت این است که در صورت توانستن نام کشوری که با IP آن وارد شده اید را تایپ کنید.

در قسمت choos files هم تصویر مدرک شناسایی پاسپورت را قرار دهید
در نهایت گزینه (send )فرستادن را وارد کنید

اگر مدارک بالا را به صورت کامل تکمیل کنید حداقل سه روز 72 ساعت طول می‌کشد تا پیج شما فعال شود.

بازگردانی پیج دسیبل شده با استفاده از عکس شخصی یا مدارک کاری

از این روش زمانی استفاده می کنیم که پیج غیرفعال شده ما، پیج کاری بوده و به دلایلی مثل کپی رایت ونقض قوانین ریپورت شده باشد. در این مورد هم روی لینک زیر کلیک کنید.
https://help.instagram.com/contact/1652567838289083

و سپس let us know را بزنید، و با فرستادن جواب سوالات ، اینستاگرام ایمیلی که کد 5 رقمی دارد میفرست و باید آن را به خود اینستاگرام بفرستید.

ارسال درخواست پشتیبانی ارسال درخواست پشتیبانی بعضی اوقات شرایطی هست که پیج شما جز پیج های کاری نیست و هیچ عکسی از خود آپلود نکرده آید در این حالت برای بازگرداندن پیج خود مراحل زیر را دنبال کنید :

1.همانند قسمت بالا IP ثابت انتخاب کنید 2_در پنجره باز شده به سایت بازگردانی پیج اینستاگرام وارد شوید.
2.سپس کادرهای بالا را همانند نام و..‌ پر کنید.
3.در قسمت آخر دلیل خود را برای اینستاگرام بنویسید، برای مثال درباره اینکه از قوانین اینستاگرام اطلاعی نداشته اید و نقض قوانین کرده اید بنویسید و بخواهید تا پیج شما را باز گرداند.متن برای باز گرداندن پیج دسیبل شده Greetings; I noticed that my Instagram account is disabled due to a violation of guidelines by making spam actions. I want to inform you that this violation was unintentional by all means as I wasn’t aware of Instagram’s terms of use. Taking this into consideration, I was hoping you could help me get back to my account. I can completely guarantee that no such violation of terms will happen in the future as I have read Instagram’s terms of use top to bottom. I would much appreciate it if you could help me as soon as possible یا از این متن استفاده کنیم : Hi Your account has been reactivated, and you should be able to access it now. We’re sorry for the inconvenience. If you have any further questions, please visit the:Help Center/https://help.instagram.com,Thanks علاوه بر موارد بالا نکاتی در مورد بازگرداند پیج دسیبل شده هست همانند اگر بعد از ارسال درخواست موفق نشدید ما امید نشوید و ارتباط خود را با پشتیبانی اینستاگرام قطع نکنید چون هر بار

تایید هویت و بیان مشکل با استفاده از متن

زمانی استفاده می کنیم که پیج کاری نباشد و هم چنین فاقد عکس خود می باشد .

وارد لینک زیر می شویم :
https://help.instagram.com/contact/606967319425038

و اطلاعات خواسته شده را می نویسیم و ارسال می کنیم. محتوای متنی که درج میکنیم مثلا بگوییم: «من از قوانین اینستاگرام اطلاعی نداشتم و از این پس با دانستن آنها قوانین را رعایت می کنم؛ لطفا پیج مرا فعال کنید.» با درخواست های فراوان پیج دیسیبل شده شما حتما فعال می شود.

استفاده کردن از مدارک کاری

استفاده کردن از مدارک کاری در دسته بندی پیج ها ، پیج های شما اگر از نوع بیزنس و کسب و کار باشد برای برگرداندن آن می توانید از اطلاعات کسب و کار خود استفاده کنید از جمله دلایل مهم دسیبل شدن پیج در این موارد کپی کردن از پیج های دیگر می باشد.چ

4.همانند قسمت بالا IP ثابت انتخاب کنید
5.در پنجره باز شده به سایت بازگردانی پیج اینستاگرام وارد شوید.

https://help.instagram.com/contact/1652567838289083

سپس yes را بزنید.

بعد کادرهای بالا را همانند نام و..‌ پر کنید.

در نهایت گزینه (send )فرستادن را وارد کنید اگر اطلاعات پر شده کامل باش و تایید شود پیج شما برخواهد گشت.

بازگردانی پیج زیر 13 سال یکی دیگر از قوانین اینستاگرام برای استفاده از آن شرط سنی آن است افراد و کاربران آن باید بالای ۱۳ سال سن داشته باشند؛ و اگری کاربری هنگام درج سن خود کمتر از 13 وارد کند پیج از دسترس خارج میشود. سن وارد شده برای اینستاگرام از بخش edit profile قابل عوض شدن است ، اما اگر سن خود را بنا بر هر دلایلی کمتر وارد کنید و پیج از دسترس شما خارج شده باشد برای بازگردانی مراحل زیر را دنبال کنید:

آموزش برگرداندن پیج دسیبل شده در اینستاگرام

1.همانند قسمت بالا IP ثابت انتخاب کنید

2.در پنجره باز شده به سایت بازگردانی پیج اینستاگرام وارد شوید. https://help.instagram.com/contact/730583250290732

3.سپس کادر ها پر کنید : Full name:نام کامل Email address: آدرس ایمیل پیج Instagram username: یوزر پیج Your id: مدرک شناسایی که بهتر است پاسپورت باشد Any additional info : اطلاعات اضافی.

4. لطفا send را کلیک کنید. با طی کردن مراحل بالا به راحتی می توانید پیج دسیبل شده را باز گردانید اگر جوابی در طی روز های اخیر نگرفتید این کار را مجددا تکرار کنید تا به پشتیبانی های مختلف فرستاده شود ،، گروه متافالوور کنار شماست تا بتوانید مشکلات خود را حل کنید.

6.

روش های گفته شده برای برگرداند پیج دسیبل شده اینستاگرام بروز ترین مطالب سال 2023 می باشد که می توانید با استفاده از آنها اکانت خود را در چند روز بازگردانی کنید همچنین سعی کنید با بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام خودتان پیج اینستاگرامی خود را حفظ کنید. با انجام مراحل امنیت حساب خود در مواقعی که حسابتان از دسترس خارج شد به راحتی می توانید آن را بازگردانی کنید.

نکته پایانی

برای جلوگیری از دسیبل شدن پیج خود در آینده، رعایت قوانین و مقررات اینستاگرام و ایجاد محتوای مناسب و مورد تأیید اهمیت دارد.

پس از بازگرداندن پیج، مراقب باشید که محتوای پست‌های خود را با دقت انتخاب کنید تا دوباره دسیبل نشوید.

تا زمانی که پیج شما دسیبل شده است، باید برای بازگرداندن آن تلاش کنید و همچنین به توجه به نکات امنیتی و حریم خصوصی دقت کنید.

.

منبع : سایت متا فالوور

4/5 - (5 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا