آراد برندینگ

ظرف در وضعیت مالی من به طور فوق العاده ای معجزه کرد

ظرف در وضعیت مالی من به طور فوق العاده ای معجزه کرد

بعد از اینکه در حوزه های مختلف فعالیت کردم و به نتیجه ای نرسیدم وارد حوزه ظرف شدم که این حوزه عالی در ظرف مدت کوتاهی دارایی من را متحول کرد و به وضعیت مالی خوبی رساند، لذا پیشنهاد می کنم این حوزه را بهتر بشناسید.

ظروف میناکاری

صادرات محصولات و صنایع دستی به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشور های اروپایی هرسال موجب ارز آوری قابل توجهی برای ایران می شود. صادرات ظروف میناکاری بسیار سود آور است تا حدی که در سال گذشته با تولید این محصول تنها در یک شهر داخلی و صادر کردن آن، بالغ بر ۳ میلیون دلار ارز وارد کشور شده است. استاد کارهای زیادی در این زمینه مشغول فعالیت هستند و از آنجا که این هنر بومی ایران است، از توجه ویژه و علاقمندان بسیاری نیز برخوردار می باشد. به این ترتیب استادان این حرفه علاوه بر تولید محصولات اقدام به تربیت استاد کاران نسل بعد نیز می کنند، با ادامه این روند و بذل اندکی توجه از طرف سازمان های مربوطه این صنعت قادر است به یکی از مهم ترین روش های ارز آوری تبدیل می شود.

ظرف در وضعیت مالی من به طور فوق العاده ای معجزه کرد

اردو خوری چوبی

اردو خوری چوبی در فروشگاه های مختلف با قیمت ها و کیفیت های متفاوتی خدمت شما عزیزان عرضه می شود. محصول معرفی شده از جانب ما، نسبت به سایر برندهای این محصول قیمت مناسب تر، کیفیت و دوام بهتر و کاربرد های بسیاری دارد چرا که این محصول به وعده ناهار و شام تعلق نداشته بلکه می توانیم در سفره صبحانه نیز از آن استفاده‌ کنیم به این صورت که چند نوع مربا، عسل و شکلات صبحانه را کنار هم قرار دهیم.

ظرف در وضعیت مالی من به طور فوق العاده ای معجزه کرد

اردو خوری درب دار

اولین و مهم ترین کاربرد اردو خوری درب دار حیرت انگیز و بی نظیر، این است که خوراکی هایی که هم خانواده بوده و یا به هر نحوی با هم اشتراک دارند را مجزا اما به گونه ای متحد در کنار هم قرار داده‌ و ذوق و سلیقه شما را نمایش خواهد داد. اگر جلسه میهمانی شما به صورت رسمی باشد و خوراکی های متنوعی را در ظروف مختلفی قرار دهید، باعث آشفتگی ذهنی و سردرگمی عزیزانتان خواهد شد.اولین نکته ای که در جلسات میهمانی و دورهمی خانوادگی، باعث جلب توجه می شود تزئین سفره و سلیقه شما در انتخاب ظروف می باشد تاجایی که اگر ساعت ها زحمت کشیده و غذایی خوشمزه نیز تدارک ببینید، عدم توجه به این نکته مهم و کاربردی، تمام زحمات شما را تحت شعاع قرار داده و بی ثمر خواهد کرد. متفاوت بودن ظروف، نکته ای است که تا همیشه در ذهن عزیزانتان نقش خواهد بست.

ظرف در وضعیت مالی من به طور فوق العاده ای معجزه کرد

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا