آراد برندینگ

پول و ثروت مانند سیل به سمت من روان شد!

اگر هدفی برای آینده خود دارید، مسیر پیش روی شما شکل گرفته است؛ تنها باید در این راه قدم بگذارید. اما به خاطر داشته باشید که هر چیزی امکان دارد که حواس شما را پرت کند. نگذارید این اتفاق بیفتد؛ چشم از هدف خود برندارید. من نیز با توجه به این نکات مهم و انتخاب مسیر صحیح و قدم برداشتن در کنار افراد موفق، توانستم زندگی ام را با تغییرات زیادی رو به رو کنم. موفقیت هایی که در این مسیر کسب نمودم موجب شد تا ثروت زیادی را به دست بیاورم و بتوانم رفاه مالی خانواده ام را تامین نمایم.

جاکلیدی نمدی

نمد دوزی و دوخت جاکلیدی نمدی کار راحتی است اما نیاز به دقت بالا در برش زدن و دوخت دارد اگر شما بتوانید یک طرح زیبا را با استفاده از ترکیب رنگی زیبا و برش زنی تمیز و دقیق و دوخت های ریز و ماهرانه تولید کنید.

خواهید دید که چقدر می تواند با یک جاکلیدی نمدی دیگر که در برش آن بی دقتی شده و در مرحله پر کردن و دوخت زدن هم تمیز کار انجام نشده چقدر تفاوت خواهد داشت و تمیز کار کردن شما چقدر حائز اهمیت است.

در هرسایز و رنگی، چند سالی است که برخی نمدهای طرحدار هم به بازار آمده اند که دوست داران هنرهای دستی از آن استقبال کرده اند.

یک ویژگی جذاب دیگر در نمد قابلیت شست و شو در آن است، نمد براحتی شسته می شود هم با دست و هم با ماشین لباسشویی، در ادامه از طرحهای مختلف جاکلیدی صحبت می کنیم.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-05T170304.394.jpg

تلویزیون قدیمی

با وجود اینکه مدل های مختلف تلویزیون قدیمی در بازار وجود دارد، اما اکثر تلویزیون های قدیمی ۲۱ اینچ بودند. در واقع مدل های ۱۴ اینچ این تلویزیون ها در هر خانه ای پیدا می شد.

اگرچه این تلویزیون ها درست کمی بیش از ورود نسل جدید ال سی دی ها به بازار عرضه شدند و به صورت رنگی تولید و به فروش رسیدند، اما در همان دوره کوتاهی که بودند از نظر کارایی و عملکرد ویژگی های منحصر به فردی داشتند.

در واقع کیفیت تصویر تقریبا مناسب یا رزولوشن تقزیبا بالای تلویزیون های قدیمی باعث شد که نسل ال سی دی ها سریعتر و زودتر به بازار عرضه شوند.

هرچند این تلویزیون ها بدون کنترل بودند اما دلیلی بر رد کردن کیفیت تصویر آنها نبود، دلیل اصلی بر کنار گذاشتن این تلویزیون ها ناسازگاری آنها با دستگاه های جدید دیجیتال بود، که توانایی فراهم نمودن کانال های مختلف را از بینندگان تلویزیونی سلب می کرد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-05T164832.965.jpg

جیوه

لازم است بدانید جیوه مصارف متعددی از جمله استفاده در دماسنج، فشار سنج، استفاده در لامپ های مهتابی، استفاده در پریز های جیوه ای و همینطور در دندانپزشکی ها دارد.

مهم ترین کاربرد جیوه، استفاده از آن در مواد شیمیایی و صنعتی، کاربرد های برقی و الکترونیکی این ماده است.

با توجه به مصارفی که گفته شد، جیوه مورد خوبی برای کار کردن است و تجارت این کالا، تجارت پر سودی خواهد بود.

با توجه به بررسی های انجام شده می توان گفت کشور های همسایه ما، کشور های متقاضی این ماده هستند، و آمار واردات این محصول به خصوص در کشور پاکستان بسیار بالا است.

جیوه یک محصول سمی، بسیار کشنده و سرطان زا است.

به دلیل همین ویژگی سمی و کشنده بودن آن، کیمیا گران مصری در گذشته تصمیم به تغییر این ماده و تبدیل آن به یک ماده غیر سمی گرفتند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-05T165433.934.jpg

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا