آراد برندینگ

چطور با کمترین حجم کاری به بیشترین درآمد رسیدم

در واقع باید بگویم میزان کاری که انجام می دهیم با درآمدی که کسب می کنیم برابری نخواهد داشت و هر چقدر از هوش و استعداد خود بیشتر استفاده کنیم حجم کاری کاهش یافته و سود آن افزایش می یابد و من توانستم با این روش در حوزه های زیر به ثروت و موفقیت دست پیدا کنم.

کنسرو تن ماهی ایلیکا

کنسرو ماهی ساخته شده از ماهی می باشد و در سایت 100 کنسرو بهترین درجه کیفی آن موجود است که دارای ویتامین های زیادی است مخصوصا امگا3 که در همه ی ماهی های دنیا زبان زد می باشد در نتیجه استفاده از آن و گنجاندن آن در مواد غذایی روزانه به عنوان میان وعده یا وعده غذایی واجب و ضروری می باشد.

فرق ماهی با کنسرو آن در این است که کنسرو شده آن یک غذای آماده و کاملی است و دیگر نیاز نسیت که وقت زیادی را صرف پخت آن کنید و در هر شرایطی می توانید به راحتی از آن استفاده کنید در حالی که ماهی تازه به صرف وقت برا پختن نیاز دارد با این که پخت ماهی زمان زیادی نمی خواهد ولی کنسرو آن آماده تر می باشد. کنسرو تن ماهی جزء پر طرف دار ترین غذاهای آماده است و کنسرو تن ماهی ایلیکا به خاطر طعم و کیفت بالایی که دارد، مورد علاقه مردم است.

https://100konserv.ir/wp-content/uploads/2022/09/%D8%A6%D9%88%D8%AA%D8%AF%D9%88%D8%A6%D8%A7%D8%A7%D8%AA%D8%AF.jpg

نخ ابریشم

به طور کلی تمامی نخ ابریشم ها دارای انواع مختلفی می باشد که ضخیم یکی از آنها است مقاومت نخ پنبه به حدی باشد که حتی حشرات نمی توانند آسیبی به آن بزنند از دیگر مزیتهای این نخ این است که بسیار با کیفیت و در رنگهای گوناگون با متراژهای مختلف و ظرافت بسیار تولید می شود.

همچنین ضخامت در آن متنوع می باشد. لازم به ذکر است که تراکم الیاف و طولانی بودن آن و کم بودن قطر آن باعث مرغوبیت در این نوع نخ می باشد طول الیاف در نخ پنبه و تولیدی ترمه ابریشم متفاوت می باشد و به پنج بخش تقسیم بندی می شود که از آن جمله الیاف کوتاه متوسط بلند بسیار بلند و بلند متوسط می باشند. قطر الیاف و ضخامت تارهای آن نیز در این نخ متفاوت است اگر شما نیز خواهان خرید انواع نخ پنبه برای مصارف و تولید وسایل گوناگون هستید می توانید با مراجعه به سایت ما و انتخاب محصول مورد نظر آن را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب در هر لحظه از شبانه روز با چند کلیک ساده ثبت سفارش و خریداری نمایید.

چطور با کمترین حجم کاری به بیشترین درآمد رسیدم

نساجی مازندران پارچه

فروشگاه های مجازی بسیاری از جمله نساجی مازندران پارچه به تولید و عرضه پارچه پرداخته اند که لازم به ذکر است در هنگام خرید از این فروشگاه ها حتما به کیفیت جنس توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید پارچه ای با کیفیت تهیه نمائید. همانطور که در بند بالا اشاره ای داشتیم از موارد مهم دیگر در خصوص ملحفه نگهداری آن است.

مصرف کنندگان این پارچه ها باید دقت داشته باشند که در شست و شوی این پارچه ها نهایت دقت را بکار برده و از مواد شوینده با کیفیت استفاده کنند تا پارچه بافت خود را از دست ندهد. از دیگر موارد مهم در نگهداری این است که سعی کنید پارچه ها برای مدت زمان طولانی در معرض نور مسنقیم آفتاب قرار ندهید و تا حد الامکان از مواد شوینده قوی برای رفع کثیفی های روی پارچه ملحفه ای استفاده ننمائید.

چطور با کمترین حجم کاری به بیشترین درآمد رسیدم

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا