آراد برندینگ

با کنار گذاشتن تی وی ثروتمند شوید

.

با کنار گذاشتن تی وی ثروتمند شوید

به اعتقاد بسیاری از اساتید موفقیت، تماشای تلویزیون، سبب هدر رفتن زمان و وقت مفید افراد می‌شود و هیچ نوع ارزشِ ‌افزوده‌ای از این طریق عایدشان نمی‌گردد. بنابراین، برای تبدیل شدن به یک فرد پولدار و ثروتمند سعی کنید عادت تماشای تلویزیون را ترک کنید و به جای آن در مورد شغل مورد علاقه خودتان مطالعه کنید. من توانستم با کسب اطلاعات در مورد تجارت در این شغل موفق بشوم و به ثروت باور نکردنی برسم.

چمن مصنوعی فوتبال

یکی از زیباترین مدل زمینهایی که با رنگهای مختلفی تولید می شود چمن مصنوعی فوتبال هستند که به رنگهای مختلفی مانند مشکی، سفید و طوسی تولید می شوند.

اکثر ما رنگ چمن را در ذهن خود فقط به رنگ اصلی اش که سبز است می بینیم، در گذشته این چمنها فقط به رنگ سبز دیده می شدند ولی امروزه با پیشرفتهایی که علم به خود دیده است در رنگهای بسیار متفاوتی تولید می شود.

این چمن هرچند دقیقا همان انواع چمن مصنوعی تکه ای است ولی از رنگهایی بسیار متنوع و جذابی در تولیدش استفاده می شود و عرضه می شود.

با کنار گذاشتن تی وی ثروتمند شوید

چمن مصنوعی ورزشی

یکی از محصولاتی که جدیدا به محبوبیت بسیار زیادی رسیده است چمن مصنوعی ورزشی مانند چمن مصنوعی مشکی است که کاربردهای بسیار زیادی دارند از این کاربردها می شود به استفاده در ورزشگاه ها تا حیاط نام برد.

برای مثال شما می توانید از با مقداری چمن سیاه و سفید در حیاط خانه یک زمین شطرنج بزرگ درست کنید که زیبایی خاصی به حیاط خانه شما می دهد.

این چمنها در محیط بیرونی هم کاربرد بسیار زیادی دارد و می شود به راحتی با می توان باقچه های بیرون خانه را با استفاده از چمن مصنوعی رنگی تزیین کرد.

با کنار گذاشتن تی وی ثروتمند شوید

چمن مصنوعی گلف

چمن مصنوعی گلف غالباً از الیافی مثل پلی پروپیلن یا پلی اتیلن ساخته می شود.

بیشترین کاربرد چمن در ورزشگاه ها یا زمین های ورزشی به عنوان پوششی یکدست برای انجام فعالیت و زمینی مناسب برای حرکت توپ می باشد یکی دیگر از موارد کاربرد چمن جنبه دکوراتیو این محصول است.

استفاده از این محصول برای اولین بار به عنوان جایگزین چمن طبیعی ورزشگاه انجام شد و رفته رفته چمن مصنوعی توانست جای استفاده و پرورش چمن طبیعی را بگیرد.

چمن مصنوعی با مزیت های فراوان خود می تواند یک پوشش مناسب برای انواع سطوح باشد.

چمن پوشش سبز رنگی است که به طور طبیعی در مناطق دارای شرایط مساعد رشد می کند با پیشرفت تکنولوژی چمن های مصنوعی برای سرسبز جلوه دادن محیط هایی پدید آمدند که از قابلیت رشد چمن طبیعی برخوردار نبودند.

با کنار گذاشتن تی وی ثروتمند شوید

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا