آراد برندینگ

کارهای بزرگ به وسیله شجاعت انجام می شود

کارهای بزرگ به وسیله شجاعت انجام می شود

بهترین نیرو برای انجام هرکاری و رسیدن به هر هدفی داشتن شجاعت است چراکه این ویژگی باعث می شود شما از افراد دیگر متمایز شوید.

صابون لرویا

محصولات مختلف کاربردای متفاوتی دارند. صابون لرویا دارای تاییدیه متخصصان پوست می باشد. صابون ها در مدل های متفاوتی تولید می شوند و هر کدام داراس اسانس مخصوص می باشند. از رنگ های مجاز خوراکی برای تولید صابون های استفاده می شوند. صابون ها نقش بسیار مهمی در سلامت بدن انجام می دهند.

کارهای بزرگ به وسیله شجاعت انجام می شود

شامپو بدن قوی

مواد تشکیل دهنده شامپو بدن قوی به این ترتیب است که آب، بتائین، رایحه ها، موادهای مفید برای پوست، سورفوکتانتها، اسانس و غیره جز مواد اصلی شامپو هستند اما جالب هر کدام از این موادهای تشکیل دهنده ای که ذکر شد فعالیتهای خاصی را انجام می دهند

به این صورت که بتائینها و سورفکتانتها این وظیفه را دارند که آلودگیها را با حل کردن در خود از بین ببرند همچنین این کار را به صورت ایجاد کف انجام می شود در جهت دیگر اسانسهای موجود در شامپو و یا روغنها این نقش را دارند که پوست را تقویت کنند و خواصهای موجود در روغن را به بدن انتقال دهند همچنین باعث می شود تا ویتامینهای موجود در شامپو به بدن جذب شود.

کارهای بزرگ به وسیله شجاعت انجام می شود

مایع دستشویی داو

در حال حاضر و به دلیل وجود شرکت‌های تولیدکننده شوینده‌های بهداشتی مثل مایع دستشویی داو با برندهای متعدد و متأسفانه وجود فروشندگان سوءاستفاده‌کننده که با کپی‌ برداری از برندهای مطرحی همچون داو، اقدام به فروش محصولات تقلبی در بازار می‌نمایند، تشخیص مایع دستشویی داو اصلی از نوع تقلبی آن بسیار مهم می‌باشد.

کارهای بزرگ به وسیله شجاعت انجام می شود

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا