آراد برندینگ

تورم و رکود بهانه ای برای رسیدن به ثروت

با افزایش تورم و شدت گرفتن رکود دیگر کسب و کارهای خرده فروشی پاسخگوی تامین هزینه های زندگی نبود بنابراین تصمیم گرفتم که وارد شغل جدیدی بشوم بنابراین تجارت را انتخاب کردم زیرا می دانستم با ورود به دنیای تجارت درآمد دلاری کسب خواهم کرد بنابراین توانستم در این راه ورود پیدا کنم و با تجارت اسکاج به ثروت برسم.

اسکاج شیراز

اسکاج شیراز یکی از لوازم ضروری آشپزخانه است که برای ظرف شستن از آن استفاده می شود و بدون آن ظرف شستن امکان پذیر نیست.

در گذشته برای ساییدن و شستن ظرف های کثیف از اجسام مختلفی استفاده می کردند اما امروزه این اجسام را به نام اسکاج میشناسیم.

در واقع اسکاج ها از اسفنج های مختلفی تهیه شده‌اند که همراه با مایع ظرفشویی شستن ظرف ها را برای ما بسیار آسان نموده است و بدون اسکاج انجام این کار امکان پذیر نیست.

کلمه ی اسکاج از یک برند خارجی که لیف هایی را برای شستن ظرف و ظروف تولید می نمود، به زبان فارسی راه یافته است که اغلب به آن اسکاچ نیز میگویند.

تولید اسکاج در کشور ما از گذشته تاکنون پیشرفت بسیاری داشته است به گونه‌ای که امروزه انواع مختلف و متنوعی از این محصول در بازار یافت می شود.

تورم و رکود بهانه ای برای رسیدن به ثروت

اسکاج برایت

امروزه برند های متعددی در ایران مشغول به فعالیت در زمینه ی تولید اسکاج برایت و عرضه ی آن به داخل بازار می باشند.

خرید اسکاج اگر چه که امری پیش پا افتاده است اما در انجام آن باید به نکاتی توجه نمود.

افراد بسیار زیادی اقدام به تولید این محصول به روش های غیر استاندارد کرده اند و با استفاده از مواد اولیه ی بی کیفیت اقدام به تولید این محصول در فضای غیر بهداشتی نموده اند.

استفاده از اسکاج هایی که به این روش تولید شده است می تواند به سلامتی افراد لطمه وارد کند به همین دلیل به شما پیشنهاد می شود که این محصول از برندهای معتبر خریداری کنید.

قبل از خرید این محصول حتما از کارایی اسکاج اطمینان حاصل کنید تا در استفاده از آن دچار مشکل نشوید.

تورم و رکود بهانه ای برای رسیدن به ثروت

اسکاج بیک استار

هرچه اسکاج بیک استار به صورت بهداشتی تری تولید شده باشد و در ساخت آن از مواد اولیه ی مرغوب تری استفاده شده باشد از قیمت بالایی تر برخوردار است.

اگر چه که نوسانات بازار قیمت این محصول را نیز تحت‌ تأثیر خود قرار داده است و قیمت این محصول کاملا ثابت نیست اما به صورت حدودی قیمت اسکاج از 10 هزار تومان تا 50 هزار تومان متغیر است

این محصول به صورت عمده و جزئی توسط تولید کنندگان به فروش می رسد و شما می توانید بسته به تعداد مورد نیاز خود آن را از فروشندگان خریداری کنید.

برای اطلاع از قیمت این محصول و مشاوره در مورد خرید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تورم و رکود بهانه ای برای رسیدن به ثروت

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا