آراد برندینگ

دزدگیر اماکن سیماران پایرونیکس

دزدگیر اماکن سیماران پایرونیکس

سیستمهای امنیتی هر روز با پیشرفت و طراحیهای جدید به بازار عرضه می شوند تا سطح امنیت اماکن مختلف را ارتقا دهند که در این بین دزدگیر اماکن پایرونیکس به صورت یک پک کامل با قیمت مناسب برای مشتریان ارائه می شود که نسخه های بروز شده نرم افزار آن در مدلهای جدید موجود می باشد اگر اطلاعاتی در خصوص روش کار این دزدگیر ها ندارید به شما پیشنهاد می کنیم تا به ادامه مقاله سایت مجموعه آراد برندینگ توجه نمایید.

دزدگیر اماکن

امروزه این دستگاه همچون دوربین مداربسته در بازار ایران مشتریان زیادی پیدا کرده و افراد زیادی از کسبه و مغازه داران طرفداران این دستگاه می باشند و برای امنیت مجموعه و مغازه خود از این سیستم پیشرفته استفاده می کنند که فابلیتهای بسیار زیادی دارد و هر روز طراحیهای جدیدی از این دستگاه به بازار عرضه می شود که قابلیتهای پیشرفته تر و جدید تری با خود به همراه می آورد.

پک کامل این سیستم شامل پنل مرکزی، چند چشم دیجیتال که بسته به مساحت مکان و درخواست مشتری تعداد آن افزایش می یابد، نرم افزار اندروید که با موبایل و سایر سیستم عاملها امکان مچ شدن و همسان سازی دارد، یک باتری قوی 4.5 میلی آمپری برای قطعی برق، دو ریموت و کنترل از راه دور که برای فعال و غیر فعال کردن این سیستم به کار می روند، بلندگو و روکش بلندگو می باشد که با قیمتهای مختلفی بر اساس نوع و تعداد قابلیتها به فروش می رسند.

دزدگیر اماکن سیماران

این سیستم یعنی دزدگیر اماکن سیماران یکی از به روز ترین دزدگیر می باشد در هنگام گذر یا حضور چیزی اعلام صدا می کند برخی از این کالاها معمولی می باشند و دارای سوئیچ یا قفل می باشند برای بسیاری از مردم سوال پیش می آید دزدگیر امان چیست؟ این محصول از اصلی ترین دزدگیر می باشد و به شکل کمد کوچک ساخته شده و دارای 10 سانتی متر پهنا و 25 سانتی متر عرض می باشد و نصب این کالا از سیم کشی تو کار می باشد و می توانید آن را به موبایل همراه خودتان نصب کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر در انواع دزدگیرهای متفاوت با کیفیت با ما همراه باشید.

دزدگیر اماکن سیماران پایرونیکس

با گذشت زمان هشدار دزدگیر به طوری شده است با شماره مشخص شده تماس خواهد گرفت ولی در گذشت فقط آژیر می داد این محصول با سیستم امنیتی بالایی دارد حتی با قطع شدن برق دزدگیر اماکن سیماران کار می کند.

نحوه کارکرد این سیستم به این صورت می باشد هرچه تعداد زون بیشتر باشد بهتر عمل می کند سنسورها به صورت متفاوت عمل می کنند و اگر دود یا آتش سوزی احساس کنند اعلام هشدار می کنند.

شرکت سیماران بهترین محصولات با کیفیت بالا دزگیر اماکن را ارائه می دهد در دزدگیر اماکن از 5 زون بکار رفته و با قابلیت بی شماری دارد با تهیه این دزدگیر می توانید از راه دور فضای مورد نظرتان را برسی کنید نیز برای حفاظت از محیط مورد نظرتان می توانید از آن برای سطح امنیت بالا استفاده نمایید و از گارانتی و کیفیت مرغوبی برخوردار شوید.

لازم به ذکر است امروز به دلایل مختلف تجهیزات امنیت برای محیطهای مورد نظر مانند: رستوران، هتل، مدرسه، بیمارستان، فروشگاه، مرکز خرید و غیره از دوربین مداربسته و دزدگیر استفاده می کنند این سیستم حفاظتی روز به روز در حال پیشرفت می باشد

دزدگیر اماکن پایرونیکس

امروزه تولید کنندگان این دزدگیر سیم کارتی را با کیفیت و قدرت بالایی طراحی و تولید کرده اند که برای آن 24 ماه ضمانت نامه معتبر ارائه می کنند.

دزدگیر اماکن سیماران پایرونیکس

گارانتی دو ساله نشان دهنده این است که دستگاه تولید شده دارای کیفیت خوبی می باشد که در صورت استفاده مناسب از دزدگیر اماکن پایرونیکس می تواند تا سالها امنیت اماکن شما را به خوبی حفظ کند و در کسری از ثانیه می تواند شما را از بروز و رخداد حوادث درون مجموعه با خبر سازد که این ویژگی یکی از برجسته ترین مزایای این دستگاه به حساب می آید.

از این دستگاه اکثر انبار داران، بانکها و اماکن دولتی، مدارس و دانشگاه ها، شرکتهای خصوصی و غیر خصوصی، مراکز بزرگ تجاری، فروشگاه ها و مغازه های بزرگ و کوچک استفاده می کنند و علاوه بر اینها برخی از افراد که در منازل خود بخشی از اسناد مهم و یا پول و اشیا قیمتی را نگهداری می کنند نیز برای بالا بردن سطح امنیت منزل و مکان مسکونی خود استفاده می کنند و این دستگاه ها برای آپارتمانهای مسکونی که به تازگی ساخته می شوند جزو الزامات می باشد و سازندگان باید این دستگاه را مانند سایر دستگاه های الزامی بر روی ساختمان نصب و راه اندازی کنند تا مجوز ساخت و تاییدیه های لازم را دریافت کنند.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا