آراد برندینگ

رقابت کنید تا ثروتمند شوید

رقابت کنید تا ثروتمند شوید

صادرات لباس فرم بیمارستان موجب رونق اقتصادی کشور و تاجران نیز شده است. کیفیت بالای برندهای داخلی همواره موجب جلب نظر متقاضیان در خارج کشور شده است. متقاضیان خارج کشور از راه های مختلفی می توانند لباس فرم بیمارستان را به صورت عمده و خرده سفارش دهند.

روپوش پزشکی

روپوش پزشکی ها که لباس کار محسوب می شوند معمولا از پشت چاک دار هستند که در زمان راه رفتن فرد احساس راحتی کند و برای زیبایی یک کمر بر پشت آن دوخته می شود. در حال حاضر روپوشهای طرح دار با طیف رنگی زیبا در بازارهای فروش مشاهده می شوند که بسیار جذاب و بروز می باشند. این روپوشها با طرحهای مختلفی مانند گلدوزی شده در قسمت پایین مانتو برای بانوان در نظر گرفته شده است و اصولا بسیاری از افراد در قسمت بالای جیب آرم و برند خود را درج می کنند. روپوش پزشکی می بایست در زمان کثیف شدن مانند لکه ی خون و غیره به راحتی پاک شده و هیچ گونه لک در لباس ایجاد نشود. همچنین بافت پارچه در زمان شستشوی مداوم از هم نپاشد و در زمان پوشیدن فرد ایست خوبی داشته باشد. در این راستا طرحهای بسیار زیبایی با پارچه های تراکم بالا تولید می شوند و می توان از مراکز معتبر نسبت به خرید آن اقدام کرد.

رقابت کنید تا ثروتمند شوید

روپوش پزشکی دانشجو

بیمارستانهایی هستند که با داشتن شرایط خاص یک سری از این روپوشها را در اختیار بیماران خاصی قرار می دهند البته لازم به ذکر است روپوش پزشکی دانشجو را با گانهای بیمارستانی اشتباه نگیرید زیرا آنها یکبار مصرف می باشند و هر فرد فقط یکبار می تواند آن را استفاده کند اما این محصولات دارای پارچه هایی با جنسهای مرغوب هستند که می توان در دفعات بیشتر آن را استفاده نمود. مادامی که قصد خرید روپوش پزشکی اصفهان را دارید باید به سایز دوخت شده ی آن توجه نمایید زیرا این روپوشها دارای سایز بندی می باشند بنابراین اگر یک نمونه که قالب تن شما است را تهیه کنید قطعا بسیار جذاب تر می باشد. نمونه های بارداری این محصولات نیز در بازار داخلی عرضه شده است که در دور شکم آن دارای یک بند می باشد که می توانیم سایز آن را متناسب با شکم خود تنظیم نماییم. یکی از مزیت هایی که این روپوش ها دارد داشتن همین سایزهای مختلف آن می باشد که هر فرد می تواند در محلی که آن را استفاده می کند بسیار راحت باشد.

رقابت کنید تا ثروتمند شوید

روپوش پزشکی فانتزی

در تجهیزات پزشکی می توان به روپوش پزشکی فانتزی اشاره کرد که بودن آن حائز اهمیت می باشد این نوع کالا در طرح ها و سایز های جدید تولید شده است و نیاز بسیاری از پزشکان را برطرف کرده است. باید بدانید که این نوع روپوش پزشکی در رنگ ها و طرح های مختلفی وجود دارد که با توجه به سمت شغلی تیم پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد پارچه هایی که برای دوخت این نوع کالا استفاده می شود باید به گونه ای باشد که نه خیلی گرم باشد و نه خیلی نازک باشد بهترین جنس پارچه تترون است. این نوع پارچه بسیار محبوب می باشد و در دو نوع نازک و ضخیم موجود است پزشکان اگر می خواهند روپوشی که دارند سبک باشد و هنگام استفاده از آن راحت باشند می توانند روپوشی با جنس پارچه تترون نازک تهیه کنند.

رقابت کنید تا ثروتمند شوید

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا