آراد برندینگ

مسیر ثروت برای من در خشکبار تحقق یافت

مسیر ثروت برای من در خشکبار تحقق یافت

خشکبار مسیری بود که راه من را به سمت پول و ثروت انداخت. از کوچکترین عضو این خانواده تا بزرگترین آن همه شرایط ایده آلی را برای من ایجاد کردند. با شروع فعالیت در حوزه ی خشکبار انگیزه ی مضاعفی در اطرافیانم ایجاد شد. خصوصا وقتی پیشرفت روز افزون من را شاهد بودند.

خشکبار

قوانین صادرات خشکبار به عمان به شرح زیر می باشد:
محصول تولید شده باید با بالا ترین درجه کیفی ارائه گردد.
برند تولید کننده با طی مراحل مختلف نشان استاندارد را کسب نماید.
ارائه بسته بندی های متنوع و شکیل در صادرات بسیار مهم است.
درج اطلاعات اصلی و ضروری کالا بر روی بسته بندی ها حائز اهمیت می باشد.
شرکت صادر کننده باید مدارک لازم و معتبر را داشته باشد.
کسب اطلاعات کامل در زمینه مراحل و نحوه صادرات و استفاده از دانش و متد جدید در صادرات هر چه بهتر و جذب مشتریان خارجی مؤثر است.
بهره گیری از نیروهای متخصص انسانی و کارشناسان و ناظران با تجربه در مراحل مختلف صادرات امری ضروری می باشد.

.

مسیر ثروت برای من در خشکبار تحقق یافت

خشکبار ایرانی

طبق مطالعات و آزمایشهایی که بر روی خشکبار ایرانی صورت گرفته است و این آزمایشها هم بر روی حیوان انجام شده است و هم بر روی انسان نشان دهنده این است که خوردن و استفاده از خشکبار می تواند بعضی از سرطانها مانند سرطان سینه، روده و پروستات را کاهش داده و یا از ایجاد آن در بدن جلو گیری کند.
گردو یکی از محصولات خشکبار است که سرشار از ماده های معدنی می باشد و نمونه ای از آنها پلی فنل آلژیتانون است، این ماده ارزشمند می تواند خواص ضد التهابی در روده و باعث می شود مقاومت روده را در برابر سرطان محفوض نگه دارد و همچنین باعث می شود بدن در مقابل بقیه سرطانها مقاومت نشان دهد.
بعضی از هرمونهایی که در بدن هستند باعث می شوند، سرطانهایی مانند، سینه و پروستات را رشد دهند و پلی فنل آژیتانون که دارای یورولیتین می باشد می تواند این هورمونها را مصدود کند و از ایجاد سرطان جلوگیری نماید.

.

مسیر ثروت برای من در خشکبار تحقق یافت

خشکبار فله

باید خاطر نشان کرد که خرید خشکبار فله از طریق مراکز عمده فروش در سراسر کشور نسبت به نوع بسته بندی آن بسیار به صرفه تر می باشد زیرا هزینه های بسته بندی فوق العاده گران است به همین خاطر اکثر مشتریان سعی می کنند تا از روش فله  و عمده جهت خرید انواع خشکبار استفاده نمایند.

.

مسیر ثروت برای من در خشکبار تحقق یافت

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا