آراد برندینگ

چند گام تا ثروتمند شدن فاصله دارید

چند گام تا ثروتمند شدن فاصله دارید

برای رسیدن به ثروت و برای فردی موفق شدن نیازی چند گام مانده است و همه می توانند در کارشان موفق باشند برای من زمانی این اتفاق افتاد که توانستم کار درستی برای خودم انتخاب کنم و آن را راه اندازی کنم من کارم را با محصول سیر شروع کردم و توانستم از همان به ثروت برسم اگر شما هم علاقمند به تغییر هستید و می خواهید در کسب و کار خود پیشرفت داشته باشید می توانید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

سیر کوهی

گونه دیگری از سیرها به نام سیر کوهی یا پیاز کوهی است. سیر کوهی نوعی سیر است که خیلی ملایمتر و شیرین تر از سیر معمولی است و بیشتر مصرف دارویی دارد بوی آن شبیه پیاز است. از نظر خواص غده پیازی ریشه آن برای معالجه آنفولانزا و برونشیت به کار می رود و در بیماری اسهال خونی از نوع آمیبی و سایر انواع بسیار موثر است و سیاه سرفه را تسکین می دهد. به علاوه برای وبا و سل و همچنین در استعمال خارجی برای بیماری های پوستی اثر مفید دارد و سایر خواص آن کم و بیش شبیه سیر می باشد. همانطور که در کاهش فشار خون و رفع تصلب شریان ها نافع است. والک در دامنه های کوهستانی البرز و ییلاقات اطراف تهران، شهرستان ها، لشکرک، فشم و همچنین در آذربایجان، همدان و کرمانشاه، اراک و شیراز، خلاصه در اغلب مناطق کوهستانی سرد کشور به طور خودرو می روید.

چند گام تا ثروتمند شدن فاصله دارید

سیر همدان

سیر در زبان انگلیسی garlic گفته می‌شود. این گیاه به علت خواص درمانی که داراست در بسیاری از تمدن‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. گیاه سیر و از جمله سیر همدان غنی از مواد مغذی کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم، منگنز، روی، اسید فولیک و ویتامین‌هایی همچون ویتامین ث و ب ۱، ب ۲ و ب ۳ است. سیر ماده‌ی مهمی به نام «آلیسین» در خود دارد که باعث بوی متفاوت و قوی سیر است. با مصرف سیر، ترکیب آلیسین وارد دستگاه گوارش شده تا به تمام بدن منتقل شود، سپس بر روی آن‌ها تأثیر مثبت خود را می‌گذارد.

علاوه بر آلیسین دیگر ترکیباتی مانند آلیئین، آجوئین و… در سیر وجود دارد که در کنار هم ارزش دارویی سیر را تشکیل می‌دهند و باعث می‌شوند که همچون یک آنتی بیوتیک طبیعی عمل کند. مهم‌ترین نکته این است که خاصیت ضد ویروسی، ضد قارچی و ضد باکتریایی نیز درون سیر نهفته است. سیر همدان مرواریدی ارزشمند است که در کشور قطب این گیاه است.

چند گام تا ثروتمند شدن فاصله دارید

سیر سفید

سیر سفید در کاهش کلسترول کل و کلسترول ال‌دی‌ال (کلسترول بد) و پایین آوردن خطر بیماری‌های قلبی موثر است. برای کسانی که کلسترول بالا دارند، ظاهرا سیر به‌عنوان یک مکمل غذایی، کلسترول کل و یا ال‌دی‌ال را حدود 10 تا 15 درصد کاهش می‌دهد.

اگر به ‌طور خاص ال‌دی‌ال (کلسترول بد) و اچ‌دی‌ال (کلسترول خوب) را بررسی کنیم، ظاهرا سیر، ال‌دی‌ال را کاهش می‌دهد اما تاثیر اثبات‌شده‌ای روی اچ‌دی‌ال ندارد.

به نظر نمی‌رسد سیر سطح تری گلیسیرید را که عاملی خطرناک برای بیماری قلبی است، کاهش دهد.

.

چند گام تا ثروتمند شدن فاصله دارید

 .

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا