آراد برندینگ

رؤیای ثروتمند شدنم را با بطری تبدیل به واقعیت کردم

در هنگامی ‌که با یکی از اقوام با تجربه خود در زمینه کسب‌ و کار مشورت می ‌کردم با حوزه پول‌ ساز بطری آشنا شدم و توانستم از طریق راهنمایی‌ های این فرد فعالیت موفقی را در این زمینه آغاز کنم. به ‌طوری‌ که با فروش محصولات عالیه خود بهتر از رقبا عمل کردم و رؤیای ثروتمند شدنم را به حقیقت شیرینی تبدیل کردم.

بطری روغن ریز پمپی

بطری روغن ریز پمپی یک بطری است که از سه قسمت تشکیل شده است. قسمت پایین، محفظه اصلی با ظرفیت ۵۰۰ میلی لیتر از جنس شیشه می باشد. بخش میانی دارای دو قسمت سیلیکونی است که با فشردن همزمان آنها با دست ، مایع از پایین به بالا پمپاژ می شود و درنهایت بخش انتهایی که سر شیشه قرار گرفته، یک محفظه مندرج از جنس پلاستیک فشرده شفاف با ظرفیت ۳۰ میلی لیتر است که مایعات پمپاژ شده به درون آن منتقل می شوند. استفاده از روغن ریز پمپی این امکان را به شما می دهد تا بدون صرف وقت و انرژی گذشته مایع مورد نظر خود را به مقداری که نیاز دارید اندازه گیری کنید و مستقیماً به غذا اضافه کنید، بدون اینکه نیاز به استفاده از ظرف های مختلف دیگری داشته باشید. تنها کافیست به سادگی نازل دکمه ای شکل روی ظرف را فشار دهید. از این ظرف می توان برای نگهداری روغن ، سرکه ، آبلیمو ، شیر و … استفاده نمود.

رؤیای ثروتمند شدنم را با بطری تبدیل به واقعیت کردم

بطری لایف سیور

مزیت خاص بطری لایف سیور این است که جایی که اکثر تصفیه ککندگان نمی توانند کار کنند، کاربرد دارد از جکله در مسافرت و گردش که شما در دل طبیعت به آب تصفیه شده دسترسی ندارید این محصولات به کمک شما می آیند. برای آن دسته از افرادی که دائم در حال سفر کردن هستند، شاید مواردی پیش بیاید که مجبور به اقامت در محل‌ها و مکان‌هایی باشند که دسترسی به آب آشامیدنی سالم و طبیعی و یا لوله‌کشی برای چند روز برای آن‌ها امکان‌پذیر نباشد. از این رو داشتن دستگاه تصفیه آب مسافرتی و قابل حمل لازم و ضروری است. هر وسیله‌ ای که ما در زندگی خود از آن استفاده می‌کنیم، مزایا و معایب خاص خود را دارد. بطری‌های تصفیه آب نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

رؤیای ثروتمند شدنم را با بطری تبدیل به واقعیت کردم

بطری تصفیه آب

بطری تصفیه آب یک دستگاه تصفیه آب قابل حمل است که ظاهر آن شبیه به بطری آب معمولی است. این دستگاه برای اولین بار توسط دانشمندان انگلیسی به منظور از بین بردن باکتری‌ها، ویروس ها، انگل‌ها، قارچ‌ها و سایر عوامل بیماری‌زای میکروبیولوژیکی موجود در آب ابداع شده است. معمولا بطری‌های تصفیه آب دارای فیلترهایی با سورا‌خ‌های بسیار ریز هستند و قادرند ذرات و آلاینده‌های موجود در آب که قطر آن‌ها از قطر سوراخ‌های موجود در این فیلترها بیشتر است را از مولکول‌های آب جدا کنند. امروزه بسیاری از شرکت‌ها اقدام به طراحی و ساخت بطری‌های تصفیه آب کرده‌اند.

رؤیای ثروتمند شدنم را با بطری تبدیل به واقعیت کردم

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا