آراد برندینگ

سرنوشتتان را با ملحفه بیمارستانی رقم بزنید

برای اینکه آینده زیبایی برای خود بسازید باید گذشته ها را رها کنید و با فعالیت در حوزه ی یک کسب و کار نو که سود بسیاری به شما می رساند زندگی دلخواه خود را رقم بزنید شما می توانید با فعالیت در حوزه ی ملحفه بیمارستانی که از محصولات پر فروش بازار می باشد زندگی خود را دستخوش تغییراتی مثبت کنید برای فعالیت در این حوزه ی پرسود با ما همراه باشید.

ملحفه ترگال بیمارستانی

باید گفت ملحفه ترگال بیمارستانی در رنگ های مختلفی تولید و عرضه شده است که یکی از پرمصرف ترین انواع ملحفه است و علت آن نرمی، لطافت و کیفیت الیاف این مدل کالا می باشد یکی از تجهیزات ضروری و پر استفاده در همه بیمارستان ها ملحفه بیمارستانی است که با پارچه های مختلف تولید شده و انواع گوناگونی دارد.

در میان این پارچه ها پارچه ترگال به دلیل داشتن خصوصیات منحصر به فرد به میزان بیشتری برای تولید این محصول استفاده می شود کارخانه های زیادی در اغلب شهرهای بزرگ مانند اصفهان، شیراز، تهران و غیره به تولید مرحله بیمارستانی می پردازند از این رو تلاش می کنند بهترین الیاف را فراهم کرده و با کمک تجهیزات پیشرفته و فناوری های روز ملحفه بیمارستان با کیفیت بالا تولید و روانه بازار کنند.

.

سرنوشتتان را با ملحفه بیمارستانی رقم بزنید

ملحفه تترون بیمارستانی

بیشتر ملحفه تترون بیمارستانی در رنگ سفید عرضه شده و دلیل آن می‌تواند شستشوی سریع تر آنها در مراکز درمانی باشد تا پرسنل به کثیف شدن و لکه دار شدن آنها پی ببرند ملحفه درجه یک تترون در میان تمامی درمانگاه ها و بیمارستان ها یک محصول رایج و پر استفاده میباشد که در واقع تخت بیمار با کمک آن کاملاً تمیز و بهداشتی می شود.

هر لکه ای که بر روی ملحفه تترون ایجاد شود به راحتی با مواد شوینده برطرف می شود ملحفه بیمارستانی درجه یک تترون در مدل های متعدد به صورت کاملاً سبک وزن ارائه شده اند ملحفه بسیار خنکی بوده که لطافت و نرمی بسیار خوبی برای بدن بیماران به هنگام استراحت دارند.

.

سرنوشتتان را با ملحفه بیمارستانی رقم بزنید

ملحفه بیمارستانی

در بیمارستان ها، درمانگاه ها و یا کلینیک های درمانی مختلف تخت های بسیاری وجود دارند که برای استفاده از آن ها باید از ملحفه بیمارستانی استفاده کرد علاوه بر این از برخی از این ملحفه های بیمارستانی به عنوان رو انداز برای بیمار نیز استفاده می شود ملحفه های بیمارستانی دارای انواع مختلفی هستند و در مدل های پارچه ای یا یکبار مصرف در بیمارستان ها و مراکز درمانی وجود دارند.

برای طراحی مدل های پارچه ای ملحفه های بیمارستانی از جنس های مختلفی از پارچه همانند ترگال، تترون و غیره استفاده می شود در هنگام خرید ملحفه های بیمارستانی به کیفیت تار و پود پارچه ی این ملحفه ها توجه فرمایید تا از مقاومت بالای آن در برابر تعداد بالای دفعات شستشو اطمیمان حاصل نمایید برای خرید ملحفه های یکبار مصرف بیمارستانی با توجه به میزان مصرف و بخش مورد استفاده، حتما به مدل های مختلف ساده یا پرفراژ دار آن ها توجه فرمایید.

.

سرنوشتتان را با ملحفه بیمارستانی رقم بزنید

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا