آراد برندینگ

اسپری واکس کفش سفید

اسپری واکس کفش سفید

امروزه با توجه به وجود کاریزماها و دیسیپلین های متفاوت مخاطبان پوشش مناسب و همچنین استفاده از کفش چرم قابل امری مهم تلقی می شود اما برای دوام این نوع کفشها اسپری های واکسی ابری براق کننده ای تعبیه شده که از طریق دستگاه های اتوماتیک وتکنولوژی بروز تهیه و تدارک می گردد اما واکس چیست.

کسی نیست که با این موضوع آشنا نباشد این مهم به ماده ای گفته می شود که به خاطر خاصیتی که دارند روی کالای مورد نظر که می تواند کفش باشد یا صندلی های یک ماشین و بدنه یک خودرو کاربرد دارد و عمدتا به خاطر براقی این نوع کالاها و همچنین سلامت بیرونی آن کاربرد زیادی دارد.

اسپری واکس کفش سفید

از مواردی که می توان دوباره به آن اشاره کرد برای کاربرد واکس کفش ها عملکردی شفافیت آن بر روی کفش به نوعی که این شفاف بودند باعث می شود کفش و مبلمان اداری هم عمر مفیدی را داشته باشد و هم ظاهر آن که در روز اول خرید بسیار شیک و قابل است حفظ شود.

در این مجموعه کوشیده شده بهترین کیفیت واکسهایی که برای همه طیفهای جامعه مورد نیاز است به شکلی عالی ارائه گردد شما عزیزان و همراهان گرامی می توانید برای استفاده از این نوع واکس ها در قالب کاربردهایی که دارید.

از آن استفاده کنید همینطور واکسهایی که برای بدنه ماشین و البته برای لایه ی بیرونی صندلی خودرو استفاده می شود نیز وجود دارد پس با مشاوران آراد برندینگ در خصوص نیازهایتان ارتباط بگیرید و از مواردی که مورد استفاده تان است اطلاعات کسب کنید.

اسپری واکس کفش

اگر بخواهیم از نمونه های کفش های قدیمی که در ایرانیان باستان وجود داشته و انواع چاروق، نعلین، اروسی، دهان دولچه ای، قندره، دمپایی اشاره کرد که همه اینها با توجه به نیاز و خواسته مخاطب می‌توانست پاشنه دار وبدون پاشنه آن وجود داشته باشد.

اما در قدمت صندل هایی که در بالا قید شدن نزدیک به ۱۲۰۰ سال قبل از میلاد باز می گردد که به نوعی بسیار حاذق و عالی بوده است کفش های یونانی که به صورت لا انگشتی وجود داشته توسط مردان و سربازان آزاد مورد استفاده قرار می گرفته است که قدمت آن نیز نزدیک به هزار سال قبل از میلاد مسیح است.

اسپری واکس کفش سفید

در خصوص استفاده بهتر از براقی کفش اسپری واکس کفش چرم وجود دارد که این امر را راحت تر می کند و دیده شده که طرفداران زیادی را دارد.

از نمونه دیگر و کاربردی برای محافظت از کفش استفاده از واکس چرم اشبالت ابری در میان آقایان باب است که این نوع از واکس بخاطر اینکه به مرور ابر ان از بین می رود زیاد مخاطب ندارد.

یکی از دلایلی که خارج از محافظتی از کفش کاربرد دارد استفاده از واکس کفش برای براق کننده کفش استبه این ترتیب که فقط صرفا برای زیبایی دوچندان این محصول کاربرد دارد البته دیده شده که ضمن زیبایی قابلیتهایی هم دارد که ازانها می شود عایق بندی از شکنندگی پوسته کفش و همچنین دوام رویه ی آن را نام برد.

واکس کفش سفید

یکی از موارد مهم برای مراقبت از کفش واکس زدن آن است که بسیاری از مردم اصول آن را نمی دانند.

واکس برای کفشهای مختلف متفاوت است و هر کفشی اعم از مشکی و عسلی و سفید واکس مخصوص به خود را دارد که در ادامه در مورد هر کدام صحبت می نماییم.

برخی از افراد از نحوه واکس زدن آگاهی کافی ندارند و نمی توانند به درستی از کفشهای خود مراقبت کنند.

هر واکسی مخصوص یک کفش و یا کیف پول چرم ساخته می شود و هر کدام مواد اولیه مخصوصی دارد.

برای واکسهایی با رنگهای متفاوت همیشه سعی کنید از فرچه همرنگ آن استفاده نمایید مثلا برای کفش مشکی از فرچه مشکی رنگ و برای کفش قهوه ای از فرچه قهوه ای رنگ استفاده کنید.

اسپری واکس کفش سفید

شاید عده ای از مردم ندانند که کفش سفید هم احتیاج به واکس زدن دارد.

آلودگیهایی که روی کفش می نشیند اگر بعد از مدت کوتاهی پاک نشود باعث پریدگی رنگ کفش و در نهایت خراب شدن آن می شود و واکس کفش سفید باعث براق و شفاف شدن کفش می شوند و آن را مانند روز اول می کنند.

واکسهای متنوعی برای کفش وجود دارد که یکی از آنها واکس جامد است که از قدیمی ترین نوع آن است و توسط یک اسفنج به کفش می کشند.

نوع دیگر واکس، واکس اسپری است که امروزه زیاد از آن استفاده می شود و به شکل افشانه روی کفش اسپری می شود.

واکس مایع در واقع براق کننده است و به صورت اسفنجهایی موجود است که به روغن آمیخته شده و روی کفش کشیده می شود و آن را جلا می دهد.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا