آراد برندینگ

کارهایی که برای موفق شدن باید انجام دهیم

کارهایی که برای موفق شدن باید انجام دهیم

شما می توانید از شکست خوردن بترسید و از آن به عنوان یک توقف بزرگ و شدید یاد کنید و یا می توانید به شکست به عنوان گامی در مسیر موفقیت نگاه کنید.

سیب درختی تبریز

سیب درختی تبریز مانند بقیه میوه ها چنانچه پس از برداشت و جداسازی از درختان در شرایط مطلوبی نگهداری نشود خیلی زود ترش می شود و شروع به سیاه شدن می کند این سیب درختی از لحاظ کیفیت می تواند در رتبه بالایی قرار گیرد. ا توجه به سرد بودن اقلیم آذربایجان غربی و شرقی فصل برداشت سیب و خیار گلخانه ای این دو استان کمی دیرتر از شهرهای دیگر آغاز می شود سیب درختی ارومیه را می شود به تبریز و شهرهای همجوار عرضه شود.

C:\Users\ZeytoonCo\Desktop\ریپورتاژ\706\scale_1200-38.jpg

چرم اشبالت

چرم اشپالت و چرم گوسفندی جدید از این جهت مورد استفاده قرار می گیرد که بسیار مقرون به صرفه است و حتی قیمت چرم اشبالت مصنوعی نیز از نوع طبیعی آن ارزان تر است و همچنین از دیگر مزایای این چرمها این می باشد که دارای برش بسیار آسان و کارکشی راحت می باشند، چرم اشبالت بسیار نرم می باشد و پرزهای لطیف آن باعث ایجاد یک پوشش بسیار جذاب می شود.

C:\Users\ZeytoonCo\Desktop\ریپورتاژ\706\1-135.jpg

عسل ثریایی اردبیل

در کشور ایران انواع مختلف عسل به فروش می رسد که عسل اسفرم سبلان و عسل ثریایی اردبیل دو نوع با کیفیت آن می باشند، عسل خاصیت درمانی بالایی دارد و از آن به عنوان یک داروی طبیعی استفاده می کنند که بسیاری از بیماریها را درمان می کند. مصرف عسل سبلان در بدن تولید انرژی می کند و در افراد حس شادابی و طراوت ایجاد می نماید.

C:\Users\ZeytoonCo\Desktop\ریپورتاژ\706\honey-dipper-bowl.jpg

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا