آراد برندینگ

5 راه برای کسب ثروت با استفاده از قدرت ذهن

5 راه برای کسب ثروت با استفاده از قدرت ذهن

مفهوم ثروت از ذهن شما شروع می‌شود. بنابراین، اگر واقعاً می‌خواهید ثروت را جذب کنید، باید آموزش ضمیر ناخودآگاه خود را شروع کنید. درحالی‌که ممکن است برای بسیاری غیرمنطقی به نظر برسد، اما میلیونرها بر این اصل تأکید دارند.

سنگ فیروزه اصل

در وحله اول می دانید که سنگ فیروزه اصل که قصد تهیه کردن آن را دارید حتما باید سنگ فیروزه نیشابور باشد چون هم کیفیت و رنگ خوبی دارد و هم در اندازه های مختلفی تراش می شود و می توانید از آن به عنوان انواع زیورآلات از آن استفاده کنید یکی دیگر از مزایای سنگ فیروزه نیشابور این است که این سنگ در ایران به وفور یافت می شود و قیمت مناسبی هم دارد اما در کشور های دیگر به خاطر کیفیت فوق العاده خود قیمت بسیار بالایی دارد.

C:\Users\ARAD\Desktop\دو.jpg

ماکارونی ایتالیایی

اگر روش پخت هر نوع غذا به شیوه اصلی آن که در کشور مبدا مورد استفاده قرار می گیرد به دقت رعایت شود بدون شک به نتایج بهتری دست پیدا خواهد شد همانطور که تهیه ماکارونی ایتالیایی ساده مجلسی با سس مخصوص با طعمی دلپذیر می تواند مزه واقعی این خوراکی محبوب و پرطرفدار را به ما نشان دهد.

C:\Users\ARAD\Desktop\هیچ.jpg

اسباب بازی فکری دخترانه

بازی ها در رشد فکری کودکان نقش مهمی دارند و اسباب بازی فکری دخترانه و پسرانه متعددی در بازار وجود دارد؛ استفاده از بازی های فکری موجب می شود علاوه بر اینکه کودک سرگرم شود مهارت ها و دانش هایی را کسب نماید. دختر بچه ها کمی زودتر از پسرها قابلیت های زبانی و صحبت کردن را یاد می گیرند؛ بنابراین در تهیه ی اسباب بازی دخترانه باید این نکته را نیز مورد توجه قرار داد.

C:\Users\ARAD\Desktop\وان 01.jpg

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا