آراد برندینگ

با سنگ خودم را از دنیا فقر بیرون کشیدم

با سنگ خودم را از دنیا فقر بیرون کشیدم

شرایطی خیلی سختی را تجربه می کردم. هرکس که به من می رسید توصیه به جستجو برای تغییر شرایط زندگیم داشت. راه های متفاوتی پیش رو داشتم. اما ترس از دست دادن همین سرمایه اندک من را از حرکت رو به جلو باز می داشت.وقتی دوستم را پس از سالها دیدم و متوجه اوضاع لاکچری زندگیش شدم، او من را وارد این حوزه کرد.

سنگ اسلب

برای تولید سنگ اسلب مصنوعی پی وی سی از مواد اولیه پودر سنگ و پی وی سی استفاده می شود، فراورده پی وی سی برای علاوه بر اینکه دوستدار محیط زیست است، می تواند به راحتی روی دیوار نسب شود.
بنابرین این نوع سنگ قابلیت نصب روی سطوح همواره و ناهمواره را دارد، از دیگر ویژگی های این سنگ عبارتند از ایجاد عایق سرما و عایق حرارتی، تنوع زیاد در نگ و نش و نگار، قابلیت نصب آسان در تمام سطوح، قابلیت شستشو با مقاومت کامل در برابر نفوذ آب، مقاومت قابل توجه در برابر آتش و مقاوم در برابر ضربه و فشار دارد.

با سنگ خودم را از دنیا فقر بیرون کشیدم

سنگ ایران

با توجه به اینکه این حوزه از رقبای زیادی برخوردار است و زمینه انتخاب متعددی برای مشتریان میسر می باشد، لذا کار کردن و موفق شدن در حوزه سنگ ایران نیاز به پشتکار و تلاشی مضاعف دارد.
به منظور دستیابی به نتایج مطلوب در تجارت پیش رو گرفته، در کنار بهره مندی از مشاوره های اساتید دلسوز از راهنماییهای افراد باتجربه و کاربلد این حوزه در بازار نیز استفاده کنید که این دو امر موجب می گردد تا بازخورد مثبت و خوبی در معاملات خود داشته باشید.
با سنگ خودم را از دنیا فقر بیرون کشیدم

سنگ پله

زمانی که می خواهید یک سنگ پله با کیفیت و طبق استانداردهای جهانی خریدای کنید باید به چند نکته مهم در این زمینه توجه فرمایید:
راهرو یکی از پر رفت و آمدترین فضای هر محیطی می باشد به همین علت سنگ پله ای که در این فضا استفاده می کنید باید از استحکام بالایی برخوردار باشد.
سنگ پله ها باید در برابر آب مقاومت کمی داشته باشد که به راحتی آن را جذب و از لکه و شوره زدن پله جلوگیری کنند. مخصوصا پله هایی که در فضای خارجی محیط خانه قرار گرفته به دلیل بارش برف و باران بیشتر توجه شوند.
استفاده سنگ پله هایی که از متریال آهک تولید شده اند، خودداری فرمایید چون با برخورد یک ضربه یا سقوط یک اشیا کوچک احتما ترک و شکستگی آن زیاد می باشد.

با سنگ خودم را از دنیا فقر بیرون کشیدم

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا