آراد برندینگ

ثروت را با کابل AUXجمع کردم

ثروت را با کابل AUXجمع کردم

همیشه تلاش زیادی میکردم را برای کسب اطلاعات اینکه چطور می توانم سریع تر پولدار شوم. در رابطه با تجارت با افرادی آشنا شدم و پس از مدتی خودم هم نحوه ی کارآفرینی را یاد گرفتم و توانستم به یک تاجر ماهر در حوضه محصولات سیم و کابل تبدیل شوم که هم اکنون چند مورد از محصولات خوب و کارایی آنها را برایتان به اشتراک گذاشته ام.

کابل aux

کابل aux توانایی انتقال دو کانال صوتی را دارد. این بدان معناست که میتواند صدای استریو را انتقال دهد. در داخل کابل aux سه سیم وجود دارد که یکی برای کانال چپ، دیگری برای کانال راست و آخری هم مشترک بین چپ و راست است. کابل aux یه کابل یک به یک صدا میبباشد که در دو طرف خودش فیش ۳.۵ میلی متری صدا دارد. از کابل aux برای پخش صدای تلویزیون از سینما خانگی و یا اتصال صوتی بین گوشی موبایل، تبلت یا لپ تاپ به رادیو پخش ماشین استفاده میشود. یعنی اگر آهنگ مورد علاقتون داخل گوشی باشد و رادیو پخش ماشین شما، ورودی aux داشته باشد به سادگی توسط کابل aux می توانید ان آهنگ رو از باند ماشین گوش کنید.

ثروت را با کابل AUXجمع کردم

کابل افشان

مهم‌ترین مشخصات کابل افشان عبارتند از: سرعت تغذیه مسیر تا 240 متر در دقیقه را دارد. قادر به تحمل ولتاژ 300 تا 500 ولتی است. از این کابل می‌توان در نقاط خشک و نمناک استفاده کرد. در پیچش و خمیدگی استحکام بالایی دارد. به راحتی نمی‌شکند و به نسبت به سایر کابل‌ها مقاوم‌تر است. بازدارنده شعله و خود خاموش است. در انواع سایز، اندازه و تعداد رشته به فروش می‌رسد. سطح رسانایی بهتری نسبت به سایر کابل‌های موجود دارد. دارای انعطاف پذیری بالا و قابلیت‌های مکانیکی مناسب است. به دو شکل بسته بندی کلافی و حلقه‌ای عرضه می‌شود. برای برنامه‌های کاربردی مرتبط با انتقال داده مفید است. می‌توان از این کابل برای انتقال سیگنال صوتی، ویدئویی و رادیویی استفاده کرد. می‌تواند سیگنال‌های دیجیتالی و آنالوگ ارائه دهد.

ثروت را با کابل AUXجمع کردم

کابل برق

انواع کابل برق را می تواند امروزه در تمامی صنایع و محیط های مختلف مشاهده کرد و تقریبا می توان گفت انرژی الکتریسیته و برق، پرمصرفترین نوع انرژی در جهان است و حتی نمی توان زندگی بدون برق را در جوامع امروزی تصور کرد. به صورت کلی وظیفه ساده کابل برق انتقال این انرژی به نقاط مختلف است. این انتقال انرژی برق، به نیروگاه ها، شبکه های کامپیوتری و انواع لوازم برقی اجازه فعالیت می دهد. کاربرد کابل های برق در تاسیسات الکتریکی به گونه ای اهمیت و ارزش دارد که کارخانه های کابل سازی هر روز نوع جدیدی از آنها را برای اهداف مختلف به بازارها عرضه می کنند. کابل برق شامل هزاران نوع است که هر کدام می تواند کاربردها و عملکردهای مختلفی داشته باشد. برای داشتن شناخت از انواع کابل برق و کاربرد آن لازم است که طبقه بندی های مختلفی صورت بگیرد. از جمله فاکتورهایی که می توان کابل ها را بر اساس آنها طبقه بندی کرد می توان به سطح ولتاژ، نوع هادی و ساختار آن، نوع عایق و روکش، نوع حفاظت الکتریکی، نوع حفاظت مکانیکی، تعداد رشته ها، نوع کاربرد و نوع استاندارد اشاره کرد.

ثروت را با کابل AUXجمع کردم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا