آراد برندینگ

زردچوبه ای که تمام دردهایم را درمان کرد

زردچوبه ای که تمام دردهایم را درمان کرد

من نوجوان بودم که مادرم از بیماری خاصی رنج می برد که با تجویز پزشک با استفاده از زردچوبه توانست بیماری خود را درمان کند و من هم تصمیم گرفتم کسب و کاری در زمینه زردچوبه راه اندازی کنم و با سودی که بدست آوردم تمام درد هایم را درمان کنم در ادامه با انواع زردچوبه آشنا شوید.

زردچوبه

بهتر است بدانید که قدمت این ادویه جاودیی و پر خاصیت یعنی زردچوبه تازه و اصل به هزار سال پیش باز می گردد که مردم هندی از آن به عنوان یک داروی معجزه گر اعلا  استفاده می کردند تا جایی که بسیاری از پزشکان با تحقیق و مطالعه در این زمینه دریافته اند که این گیاه بسیار پر اهمیت می باشد.

این محصول دارای آنتی اکسیدانهای فراوانی می باشند به طوری که می تواند از رادیکالهای آزاد در بدن محافظت کند و از بوجود آمدن بسیاری از سرطانها در بدن پیشگیری می کند

بررسیها نشان داده است که استفاده از زردچوبه در غذاهای خود می توانیم خطر ابتلا به بیماریهای عصبی را کاهش دهیم و از بوجود آمدن آلزایمر یا فراموشی تا حد زیادی پیشگیری کنیم.

جالب است بدانید که زردچوبه دارای کروکمین زیادی می باشد و می تواند به بهبود عملکرد سیستم قلبی و عروقی کمک کند و از مرگ و میر هایی که در رابطه با این موضوع به وجود می اید تا حد زیادی کاهش می دهد.

زردچوبه ای که تمام دردهایم را درمان کرد

زردچوبه مشهدی

افرادی که کبد آنها دارای مشکل هستند برای این که بتوانند سموم را از این ناحیه دور کنند بهتر است از این گیاه در غذا های خودشان استفاده کنند. دقت داشته باشید علاوه بر این که زردچوبه مشهدی دارای فایده های بسیاری می باشد.

اما در حین حال می تواند عوارضی را هم به همراه داشته باشد به عنوان مثال: خانمهای باردار باید توجه داشته باشند که مصرف این ادویه می تواند سلامت جنین را به خطر بی اندازد همچنین افرادی که دچار حساسیت های تنفسی و پوستی هستند بهتر است در مصرف این ادویه محتاط عمل کنند تا دچار عوارضهای جدی نشوند.

افراد مسنی که دارای ناراحتیهای مفصلی و استخوانی هستند می توانند از زردچوبه هندی اصل به عنوان یک خمیر به روی ناحیه مورد نظر استفاده کنند به این گونه که مقداری زردچوبه را کمی شیر و یا آب و عسل ترکیب کنید تا به شکل خمیری در بیاید و آن را به صورت یک لایه نازک در محل مورد نظر بزنید و بعد خشک شدن آن را آب کشی کنید این امر باعث می شود تا بسیاری از بیماریهای ارتوروزی کاهش پیدا کند.

زردچوبه ای که تمام دردهایم را درمان کرد

زردچوبه مهسان

بیشتر افراد بر این باور هستند که زردچوبه مهسان تازه فقط برای خوش عطر و بو کردن غذاها کاربرد دارد در صورتی که از این محصول در بسیاری از صنایع دارویی و آرایشی می توان استفاده های گونا گونی را داشت که در ادامه به آن می پردازیم.

صنایع دارو سازی با بهره گیری از ادویه توانسته اند قرصها و داروهایی را تولید کنند که در بهبود بسیاری از بیماریهای کبدی و کلیوی می تواند موثر باشد و سموم را از این ناحیه به طور کامل رفع کند لذا بسیاری از افراد مشاهده کرده اند که از این محصول در ساخت خمیر دندان هایی بهره گرفته اند زیرا باعث بالا رفتن عمر دندانها شده و سفیدی خاصی را به دندان شما می دهد.

استفاده از این خمیردندانها می تواند در از بین بردن بسیاری از باکتریهایی که در دهان وجود دارد موثر باشد و از پوسیده شدن آن تا حد زیادی جلو گیری کند

زردچوبه ای که تمام دردهایم را درمان کرد.

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا