آراد برندینگ

در حوزه نخود فرنگی به درآمد دلاری دست پیدا کردم

رسیدن به درآمد دلاری می تواند تا حد بسیار زیادی مشکلات اقتصادی ما را رفع کند و من با ورود به حوزه نخود فرنگی و ارائه بهترین درجه کیفی از آن توانستم به این هدف رسیده و موفقیت مالی را تجربه کنم و در ادامه برخی از محصولات خود را نام برده ام.

نخود فرنگی منجمد

خیلی از افراد علاقه دارند تا در هفته یکبار صبح زود به بازار رفته و خرید های محصولات کشاورزی خود را مانند نخود فرنگی منجمد را از آنجا تهیه کنند. تقریبا همه می دانند که برای تقویت استخوانها و جلوگیری از پوکی استخوان، نیاز به ویتامین کا و دی می باشد که برای تامین این نوع از ویتامین ها، می توانید ساده ترین و ارزان ترین راه را انتخاب کنید که آن هم خوردن نخود فرنگی در هفته می باشد.

سرطان نوعی بیماری می باشد که همه افراد از وجود ناگهانی ان هراس دارند و نخود فرنگی یکی از مواد گیاهی می باشد که توانایی مقابله با ابتلا به سرطان را دارد، مقادیر بالای پلی فنول در این محصولات به تنهایی می تواند عامل مهمی برای جلوگیری از انواع سرطان مانند سرطان معده باشد. اگر می خواهید سیستم ایمنی بدن شما با صرف هزینه کم بالا برود، پیشنهاد ما به شما خوردن نخود فرنگی می باشد. این محصول با توجه به داشتن موادی چون منیزیم، پتاسیم و آهن باعث بالا رفتن سیستم ایمنی بدن در برابر انواع بیماریها می شود.

در حوزه نخود فرنگی به درآمد دلاری دست پیدا کردم

نخود فرنگی کیلویی

در واقع نخود فرنگی کیلویی از تنها محصولات سبز گیاهی می باشد که علاوه بر مفید بودن آن با خوردن خام و آبپز، آب این محصول نیز فواید بسیاری دارد. جالب است بدانید که آب نخود برای لاغری بسیار موثر می باشد و برای ورزشکاران به خصوص بدن سازان بسیار با ارزش است. این آب که از مخلوط و چرخ کردن نخود فرنگی پمینا به دست می آید، طعم جالبی داشته و خاصیت ضد سودا دارد. ی

کی از روشهای مرسوم نگه داری مواد غذایی فریز کردن آن می باشد که نخود فرنگی نیز از این ماجرا مستثنی نبوده و می توان آن را برای مدت طولاتی فریز کرد. روش بعدی که امروزه به وفور در بازار دیده می شود، کنسروی کردن این محصولات بوده که می توان آن را به راحتی خریداری کرد. برای فریز کردن نخود فرنگی، باید آنها را پوست کند و بعد تمیز شدن آنها را در آب جوش برای پخته شدن ریخت و بعد از آن می توان آن را فریز کرد.

در حوزه نخود فرنگی به درآمد دلاری دست پیدا کردم

نخود فرنگی محلی

امروزه همه شما به خصوص خانم ها می دانند که بسیاری از افراد در خانه و مغازه ها محصولات آماده غذایی را برای فروش ارائه می کنند که در بین آنها حبوباتی چون نخود فرنگی محلی پخته نیز دیده می شود.   مهمترین نکته برای این محصول به صورت پخته شده، این است که بعد از پخته شدن باید درون فریزر آن را به صورت بسته بندی نگه داشت. کنسروی کردن این محصولات نیز بسیار راحت می باشد و می توانید مقدار زیادی از نخودفرنگی خشک را به این صورت نگه داری کنید.

بیشترین استفاده از نخود فرنگی در انواع سوپ و سالاد بوده و مصارف دیگر آن در غذاهای خاص محلی ایرانی و چینی و خارجی می باشد. با داشتن فواید بالا، این محصول دارای معایبی نیز می باشد که مصرف بیش از حد از نخود فرنگی عامل بیماری نقرس و وجود نفخ در بدن می باشد. برای خرید محصولات ارگانیک و تازه می توانید بدون اینکه از خانه خود خارج شوید، از طریق سایت این مجموعه اقدام کنید.

در حوزه نخود فرنگی به درآمد دلاری دست پیدا کردم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا